618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Dusør??? Dusør???

Den stakkels mand der fik stjålet sin mc fornylig har udlovet en dusør på 6000 kr.
Der er mange der ha givet udtryk for ikke at ville modtage dusøren incl. undertegnede.
Men prøv lige at se tosserne inde på VAG-CARS.
Læs lige dette link, og giv mig så jeres ærlige mening.
Min mening er at det er dybt latterligt at være så pengegrisk, at man ikke kan hjælpe hinanden uden at de ramte skal leve af lutsteg og vindfrikkadeller de næste 2 måneder!!!!
Og læs hele linket.

Claus.

http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71796

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dusør???
  • #1   17. mar 2005 Det er rystende så egoistiske folk er! Er der ikke penge i det, så er folk bedøvende ligeglade!
    "Vil ikke gøre mig til stikker for 5000 kr"
    Hvad fanden er det for noget, man skal ikke dække over den slags mennesker!

• #2   17. mar 2005 ENIG !
    Det er rystende læsning.
    Jeg ville fanme være stolt som en pave, hvis jeg bare kunne ringe til manden (eller politiet) og fortælle, hvor bilen stod.

• #3   17. mar 2005 Nej nej nej, hvor er det vildt!!!

Jeg giver Thomas K ret "hvem vil gøre sig til stikker for 5000kr"??? Han må da været helt utrolig dum, ham som kan få sig selv til at skrive det. Jeg kan slet ikke finde ord på min undren.

• #4   18. mar 2005 Man kan bare side og blive hekt arig når man læser det!!! De sq bare ha et par flade smiley

• #6   18. mar 2005 hvor er vi lige henne????

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #7   18. mar 2005
    BilGalleri.dk ScooterGalleri.dk MotorcykelGalleri.dk RCGalleri.dk BaadGalleri.dk

Betingelser | FAQ | Kontakt

Søg MC | Opret MC | Brugere | Min konto | Kommentarer | Forum | Udfordringer | Marked | Forsiden

Generel diskussion

Forum-forsiden | Emne-oversigten | Opret nyt emne | Søg | Besvar indlæg

Mangler du penge? Lån op til 40.000 kr
    Få svar indenfor 1 time og få pengene hurtigt - Søg nu!

Emne: Dusør???

Skrevet af Indlæg Vist 131 gange

Claus D (Vejle) .

Skrevet: 17-03-2005 22:27:32

Den stakkels mand der fik stjålet sin mc fornylig har udlovet en dusør på 6000 kr.
    Der er mange der ha givet udtryk for ikke at ville modtage dusøren incl. undertegnede.
    Men prøv lige at se tosserne inde på VAG-CARS.
    Læs lige dette link, og giv mig så jeres ærlige mening.
    Min mening er at det er dybt latterligt at være så pengegrisk, at man ikke kan hjælpe hinanden uden at de ramte skal leve af lutsteg og vindfrikkadeller de næste 2 måneder!!!!
    Og læs hele linket.

Claus.

http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=71796

Thomas K

Skrevet: 17-03-2005 22:46:27

Det er rystende så egoistiske folk er! Er der ikke penge i det, så er folk bedøvende ligeglade!
    "Vil ikke gøre mig til stikker for 5000 kr"
    Hvad fanden er det for noget, man skal ikke dække over den slags mennesker!

CustomRider X

Skrevet: 17-03-2005 22:51:39

ENIG !
    Det er rystende læsning.
    Jeg ville fanme være stolt som en pave, hvis jeg bare kunne ringe til manden (eller politiet) og fortælle, hvor bilen stod.

Christian A

Skrevet: 17-03-2005 23:02:29

Nej nej nej, hvor er det vildt!!!

Jeg giver Thomas K ret "hvem vil gøre sig til stikker for 5000kr"??? Han må da været helt utrolig dum, ham som kan få sig selv til at skrive det. Jeg kan slet ikke finde ord på min undren.

Henning L

Skrevet: 17-03-2005 23:02:55

Desvære er det bare den slag har det med at fortsætte med at "besøge" folk.
    og mange af dem vil ikke holde sig tilbage hvis de finder ud af hvem stikkeren er !!

Jeg har desvære selv haft det tæt inde på live.

Rune [ Århus ]

Skrevet: 18-03-2005 00:22:52

Man kan bare side og blive hekt arig når man læser det!!! De sq bare ha et par flade smiley

Jesper S

Skrevet: 18-03-2005 00:51:33

Ja, det er simpelthen for skræmmende langt ude!

Carsten G

Skrevet: 18-03-2005 05:57:28

hvor er vi lige henne????

Forum-forsiden | Emne-oversigten | Opret nyt emne | Søg | Besvar indlæg

Besvar indlæg

Bemærk: Misbrug eller stødende indlæg vil medføre anmeldelse til din internet-udbyder samt slettelse af indlægget.

Forum: Generel diskussion

Emne: Dusør???

Dit navn: lars O

Send email når indlægget besvares

Indlæg indsendes... vent venligst!

• #8   18. mar 2005 Det siger jo lidt om forskellen på sammenholdet i bilfolket og mc-folket. Jeg er af den tro, at det gør ondt i enhver motorcykelist, når man hører om en mc-bror's tyveri. En billist ser straks $-tegn i øjenene. FØJ, hvor det stinker!

Jeg er med andre ord stolt af at være motorcykelist!
    /Søren

• #9   18. mar 2005 Lars O:
    Du er da vist kommet til at markere hele siden smiley

Søren S:
    Jo jo - jeg er både cyklist, motorcyklist, bilist og knallerist.
    Uanset om det var det ene eller andet, der var stjålet, ville jeg da være glad, hvis jeg kunne lede ejeren (eller politiet) på sporet - UDEN DUSØR.
    Bare det at se, hvor lykkelig ejeren blev, ville være dusør nok for mig.

• #10   18. mar 2005 efter at have læst tråden er jeg blevet skræmt over at folk kan være så griske.
    Man sidder næsten og "håber" at en cykel bliver stjålet og ikke bilen, for her (blandt mc-folk) er der da hjælp at hente.
    Jeg ved ikke hvad der gør forskellen på mc- og bil-folk, men der er en meget større imødekommenhed, hjælpsomhed og venlighed her, end på bil-sites.
    Jeg kan kun sige en ting til jer herinde: "Tak..."

Jens-H

• #11   18. mar 2005 Hold da kæft.... det er jo fuldstændigt latterligt som de er pengegriske !

Synes sku det er flot at folk herinde ikke er sådan...

Og så en tak til alle jer, der er med til at holde dette fristed rent - og ikke ligesom vagcars og scootergalleri !

Steffen

• #12   18. mar 2005 det er lidt klamt men det virker da heldigvis som om mange af dem derinde også tager afstand fra det. Godt vi ikke har sådan nogle herinde.... FYI så er bilen fundet siden. Har mine kilder i det område....

Kommentér på:
Dusør???

Annonce