682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

XJR'en hos Mr. Dyno... XJR'en hos Mr. Dyno...

Så er XJR'en afleveret hos Ove... for dælen da, det bliver spændende at se, om han kan trylle lidt med den.

Der skal fremstilles Stage 2 jet-kit og ellers rulles derudaf. Desuden har jeg siden sæsonafslutning monteret komplet Akrapovic og et K&N filter.

MYCKE SPÄNNANDE!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  XJR'en hos Mr. Dyno...
  • #1   7. mar 2007 Tro på at han kan trylle. Især hvis han selv skal fremstille et jetkit. Min Hyo har også været en tur nede os ham. Der lavede han også et jetkit og støbte et KN filter. Talte med ham i Tappehallerne og hørt hvad han havde at sige ommin cykel. Han sagde at jeg klart ville kunne mærkeforskel på gassen. Har dog ikke set resultatet endnu, og har nednu ikke hentet min cykel fra vinteropbevaring. Men glæder mig, og det kan du også roligt gøre. Den mand kan bare trylle.

• #2   7. mar 2007 Er også MEGET spændt... håber sådan på, at der er vejr til at køre på den hjem... og at den ikke skal på traileren. Der er lige 430 km at teste den på.

Så der må ikke være sne over det hele...

• #3   7. mar 2007 surt han ikek ik den med original potte osv, pg så selv byggede akrapoviccen på. Så kunne du se hvad det samlet gav smiley

• #4   7. mar 2007 Ja, det kunne der være noget om...

Men der var allerede lavet en del ved den, da jeg købte den. Dog kan jeg holde resultatet op mod den rulning jeg fik foretaget lige efter jeg fik cyklen hjem.

Det fulde udstødningssystem skulle give lidt, og mon ikke kittet og magien giver lidt også... det må tiden vise.

• #5   8. mar 2007 Nej, har først lige set den glade genåbning af xjr1300.dk
    - men det er da rart, at den kører igen!

• #6   2. apr 2007 Så fik jeg hentet XJR'en hos Mr. Ove Dyno...

10 hk mere på toppen, væsentlig mere visse steder på skalaen, og så er kræfterne til stede over det meste af registret. Nam nam.

Kommentér på:
XJR'en hos Mr. Dyno...

Annonce