572 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
DB killer MT 7 Akropovic DB killer MT 7 Akropovic
Hej nogen som har en dB killer der ikke er kortet af, eller evnt længde på de rør der går ind i potten på Akropovic på Yamaha MT 07, på forhånd tak,,,
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 53 Emner: 41 Svar: 183
nov 2006
Følger: 100 Følgere: 37 MC-er: 19 Emner: 25 Svar: 59
mar 2015
Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
jan 2012
Men ellers: Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er dit problem, at der er savet i den du har nu, så den larmer lidt mere end den må. Derfor har du, eller er bekymret for at få, vanskeligheder med fx naboer/støjmåling på kørekurser/politiet i Harzen o.lign., men er på den anden side bange form, at en helt lovlig lyder af for lidt. Derfor vil du gerne høre hvordan den lyder, inden du beslutter at skifte - korrekt?
nov 2006
jan 2012
Hvis du boede lige i nærheden, kom jeg da gerne forbi og gav en lille 'koncert'
I første omgang kan du få min mening: Den lyder selvfølgelig ikke så voldsomt højt, når nu den både har katalysator og intakt dB-killer. Dog synes jeg helt klart stadig, at den lyder meget bedre end originalen. Som sagt måske ikke så voldsomt meget højere, men stadig en fed snerren. Men ok, det er jo bare ord, du kan jo ikke bedømme lyden ud fra mine tanker... Men i hvert fald har jeg ikke fortrudt, at jeg fik en u-savet fløjte i; som sagt synes jeg stadig den lyder fedt, og den lille effektforøgelse og vægtbesparelse, som systemet skulle give, har jeg jo også. Og nu har jeg så også helt og aldeles ro i maven, når jeg fx kører rundt i Harzen el.lign., så jeg har absolut ikke fortrudt!
Hvis du kommer forbi de århusianske på et tidspunkt, kan du jo lige skrive - jeg er på 'farsel' for tiden, så der er rimelig chance for, at jeg kan være hjemme, hvis du siger til nogle dage i forvejen.
Men ellers kan du jo prøve:
1) Gå ind til din nærmeste Yamaha-forhandler og spørg, om han har en stående, som du kan lytte på.
2) Lav et forumemne, hvor du efterspørger ejere af en, tættere på hvor du bor.
nov 2006
nov 2006
jan 2012
DB killer MT 7 Akropovic