Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB killer MT 7 Akropovic
  • #1   19. jun 2017 Jeg har en dB-killer i min, som der ikke er savet noget af. Hvad da?

• #2   20. jun 2017 Var intra i at købe en der ikke var savet af, eller prøve en så jeg kan vurdere om jeg vil spendere de 900kr en ny koster:D????

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #3   20. jun 2017 Er du sikker på den er savet af? Så er det inde i udstødningen ihvertfald for de to afgangsrør ligner da præcis samme længde som jeg husker at min havde.

• #4   20. jun 2017 Først og fremmest: Jeg tror da bestemt, jeg er enig med #3 i, at det det kun er den indvendige del, man saver i, hvis det er, så der burde ikke være noget at se ude fra. I hvert fald ser den på billedet ud helt ligesom den, jeg havde før, som der var savet lidt af (indvendigt) og min nye, som er helt lovlig og ikke ændret på eller manipuleret med.

Men ellers: Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er dit problem, at der er savet i den du har nu, så den larmer lidt mere end den må. Derfor har du, eller er bekymret for at få, vanskeligheder med fx naboer/støjmåling på kørekurser/politiet i Harzen o.lign., men er på den anden side bange form, at en helt lovlig lyder af for lidt. Derfor vil du gerne høre hvordan den lyder, inden du beslutter at skifte - korrekt?

• #5   21. jun 2017 Ja lige præcis Jonas, og ja det er kun de indvendige rør der er kappet af

• #6   21. jun 2017 Well...

Hvis du boede lige i nærheden, kom jeg da gerne forbi og gav en lille 'koncert' smiley Imidlertid ser det ud til at du er nordjyde, så det er ikke helt så nemt - omend heller ikke nødvendigvis umuligt...

I første omgang kan du få min mening: Den lyder selvfølgelig ikke så voldsomt højt, når nu den både har katalysator og intakt dB-killer. Dog synes jeg helt klart stadig, at den lyder meget bedre end originalen. Som sagt måske ikke så voldsomt meget højere, men stadig en fed snerren. Men ok, det er jo bare ord, du kan jo ikke bedømme lyden ud fra mine tanker... Men i hvert fald har jeg ikke fortrudt, at jeg fik en u-savet fløjte i; som sagt synes jeg stadig den lyder fedt, og den lille effektforøgelse og vægtbesparelse, som systemet skulle give, har jeg jo også. Og nu har jeg så også helt og aldeles ro i maven, når jeg fx kører rundt i Harzen el.lign., så jeg har absolut ikke fortrudt!

Hvis du kommer forbi de århusianske på et tidspunkt, kan du jo lige skrive - jeg er på 'farsel' for tiden, så der er rimelig chance for, at jeg kan være hjemme, hvis du siger til nogle dage i forvejen.

Men ellers kan du jo prøve:
    1) Gå ind til din nærmeste Yamaha-forhandler og spørg, om han har en stående, som du kan lytte på.
    2) Lav et forumemne, hvor du efterspørger ejere af en, tættere på hvor du bor.

• #7   21. jun 2017 tak Jonas,,,

• #8   21. jun 2017 Skal foresten til Århus næste torsdag:D????

• #9   21. jun 2017 Der kan vi nok godt finde ud af! Du får lige en PB med yderligere info...

Kommentér på:
DB killer MT 7 Akropovic

Annonce