1.339 visninger
|
Oprettet:
Moko, en af de store. {{forumTopicSubject}}
å lige dele den her med jer
http://www.ebay.de/itm/Org-Moko-Suzuki-1100-Egli-Rau-Bj-83-/252970289169?hash=item3ae6344811:g:9gYAAOSwnHZYf6J6
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 245
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.473
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.473
Du mangler godt nok motorcykel historie, prøv at søge på MOKO-EGLI-RAU--HARRIS--NICO BAKKER og se hvad de gamle troldmænd har lavet af vidundere, ja nærmest verdens 9. vidunder.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 49 MC-er: 13 Svar: 194
Min bror og jeg har haft 5 Nico Bakkere med 40/80 ramme.
Nået af det mest unikke der kan købes hvad angår motorcykler..
Nico Bakker
Harris
Spondon
Egli
Rau
Moko
Bimota
Martin
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
Jeg synes f.eks. det er helt vildt fedt at i kan "sidde" herinde og nørde om en eller anden MC, som jeg godt kan se ser speciel ud, men som jeg personligt ville føle som en knold vis jeg kørte rundt på, alene fordi den er så helt utrolig lidt pæn. Men det ændrer jo ikke på fællesskabet omkring hobbyen/livsstilen, man skal bare lære at glædes over andres glæde...
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.633
Moko, en af de store.