Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelm med briller
  • #1   10. mar 2007 Altlså jeg kører med Arai, og har ingen problemer med at have solbriller på, men tag ud og prøv en hel masse hjelme,og find ud af hva der passer dig bedst.

• #2   10. mar 2007 Tror umiddelbart ikke det er noget problem at bruge briller inde i hjelmen... Mange kører jo med solbriller, og der er ingen problemer smiley

~Nordskov

• #3   10. mar 2007 jeg kører også nogen gange med briller og det er ikke noget problem.

• #4   10. mar 2007 jeg har en arai astro j og den er go ingen problemer med brillerne hilsen lona l

• #5   10. mar 2007 Arai køre jeg med briller i hverdag, uden probs.

• #6   10. mar 2007 Kan man ikke trykke lidt på flamingoen hvis stængerne klemmer, det kunne jeg tænke mig. Men måske skulle du overveje en af de der kan åbne hele kæben, kunne forestille mig at det var rarere.

• #7   10. mar 2007 Frank (stor kbh) L...Hvad for en slags hjelm har du der passer.???? smiley

• #8   10. mar 2007 Jo vist kan det være et problem, det ved jeg fra fruen - hvis du har "konventionelle" briller, hvor stangen sidder bag øret (ved sku ikke hvordan jeg skal forklare det) kan det være et problem. Har du derimod briller med "lige stang" er det ikke noget problem at tage brillerne på når først diu har "monteret" hjelmen.

En idé kunne være en "flip-op" hjelm (typen som Politiet kører med), denne type skulle være lidt venligere mod kørere med briller.

Mvh
    JLL

• #9   11. mar 2007 havde også tænkt at en flip-up hjelm eller hvad det hedder, ville være en nemmere løsning... men er der mere støj i sådan en. eller er det et spørgsmål om kvalitet...

• #10   11. mar 2007 Hej

Jeg er brillebruger og har købt en flip-op hjelm (Nolan). Jeg finder det uhyre praktisk og tror aldrig jeg igen vil bruge "alm" hjelm så længe jeg bruger briller. Det siges at denne type giver lidt mere støj, og der er bestemt ikke lydløst i min....men det er jo en afvejning af gor- og bagdele.

• #11   11. mar 2007 Schubert eller hvad de nu hedder laver en "klap op hjelm" som er rigtig god og ikke mindst støjsvag. Kan dog ikke huske hvad modellen hedder, men den er til at få de fleste steder.

Er selv rigtig glad for den indbyggede solbrille, der kan klappes frem, når der er behov for det - lige som at man kan tage hjelmen på, uden først at skulle tage brillerne af!

Min egen er dog en Caberg Justissimo, men den er desværre ikke særligt støjsvag.

Kommentér på:
hjelm med briller

Annonce