TomTom Rider - må jeg prøvelåne din?? {{forumTopicSubject}}
Hey derude. Jeg overvejer at købe en TomTom Rider her i foråret, men er ikke helt klar over, om det er et "go" eller et "no-go".
Jan fra Nordsjælland har været så ualmindelig flink at sende mig en holder til min mc, men nu mangler jeg kun selve GPS'en.
Derfor vil jeg høre, om der er nogle (gerne i Århus-området), der tør lade mig låne deres GPS-enhed i en dag eller to - bare for at se, hvordan det virker.
Jeg betaler gerne leje af materiellet, eller en øl eller to :o)
På forhånd tak!
Mvh. Søren (der har været ret frustreret over at se alle de mc'er drøne afsted i dag, når nu min egen er sendt til klarlak hos maleren)
nov 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 275
Jeg skrev ind og spurgte hvorfor, og fik at vide at det måske var fordi der var noget nyt på vej.
Så jeg venter lidt endnu.
Men den er "røvlet" at betjene, og virker fremragende.
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 593
Den må du godt låne for en pils!
/Kristian
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 386
Direkte link her:
http://www.louis.de/_10949c529b1903d23bc0c2dd8b9626378a/index.php?topic=artnr_gr&anzeige=0&artnr_gr=10001220&ADTRACTIONSLOT=home_topseller
Garmin vinder vist alle sammenligningstest med TomTom Rider, men jeg er lidt for nærrig til at betale over tkr. 6 for en GPS, som jeg nok alligevel sjældent bruger. Jeg tror, TomTom Rider er fin nok til mig
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 386
Hvordan er du tilfreds med den?
jun 2006
Den kan alt!! Hvis du har tlf med headset på så kan du styre den over navi'en!! du kan se hvem der ringer¨til dig mens du køre og kan fortage opkald!
Men min erfarring med navigationer er at det er kun garmin og tom tom der virker
Der holder med både til bil og mc så man ikke skal flytte noget frem og tilbage!
jun 2006
TomTom Rider - må jeg prøvelåne din??