Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda cmx 450 (rebel)
  • #1   13. jul 2017 Kan man finde ud af at bruge internettet, er stumper ikke et problem.
    Det er en driftsikker og fin MC. Men ikke alle er klar over, at der ved service også skal justeres kæde til balanceakslen inde i motoren. På ingen måde besværligt. Men det skal gøres.
    Man kan stadig få en Clymer manual til den

• #2   14. jul 2017 Stumper er et problem - når det kommer til visse sliddele så som indsugning osv.
    Ville kigge på en LS650 eller en xvs650.

• #3   14. jul 2017 Jeg takker for svarende.
    Efter jeg fik prøvet den fandt jeg ud af at den er for lille til mig 178 høj.
    Og så skulle der bare laves for meget inden syn.
    Jeg har haft en ls650 men den var ikke lige mig.
    Sådan en xvs650 er det ikke en lidt dyre prisklasse?
    Har nu kik på en honda vt 600.

• #4   14. jul 2017 Xvs650 er på alle måder en bedre MC end en vt600 og fysisk større og langt bedre mulighed for at ændre på og lave om på og/eller tilpasse ens fysik og mentalitet.
    Og de handles til 40-50

• #5   14. jul 2017 Ja en rebel 450 er ikke stor.
    VT600 er en fantastik god MC. Men sværere at bygge om end XVS650. Men du kan sagtens få et stort udvalg af styr, fremflytter osv til Honda'en

• #6   14. jul 2017 Jeg ved godt hvad man kan få og hvad man kan lave på diverse japaner chopper. Har lavet mange af dem.
    Men ingen kommer tæt på hvad man kan få at gejl og udstyr til en Yamaha xvs.
    Det er kun HD der overgår dem.
    Derfor vil jeg også forslå ham sådan en og især 650 er sindsyg stabil og en god og lækker MC. VT600 er en knallert i forhold til, og vandkølet. Yamahen er tidsløs og flot og symmetrisk

• #7   14. jul 2017 Knallert? Fysisk er de tæt på ens, og når det gælder perfomance er de begge lige sløve.
    Hvad man finder flot og tidsløs er rent subjektivt

• #8   14. jul 2017 Jeg takker for jeres tilbagemeldinger.
    Det er jo smag der afgøre hvilken en der er pænest.
    Jeg kan personligt bedst lide honda'en da jeg ikke er til brede cykler som xvs650, men jeg synes stadig det er en flot maskine.
    Jeg har ikke tænkt mig at bygge om på honda'en, jeg synes den er flot som den er.
    Det eneste kunne være et fremflyttersæt på sigt men det er kun hvis kørestillingen genere mig, og måske nogle andre udstødninger f med lidt mere lyd.

• #9   14. jul 2017 Hov og så er 40-50k lidt over mit budget.
    Er ved at få undersøgt afgiften på vt600.
    Den står til 15k uden afgift.

Btw FED H-D fenris smiley

• #10   15. jul 2017 Jesper du kigger på tal og det er ikke det samme som virkeligheden.
    De to cykler er ret forskellige i og til at tulle rundt på xvs langt stærkere i bunden og mellemområdet og kræver ikke omdrejninger på samme måde som hondaen.
    Det er og to forskellige motore

• #11   15. jul 2017 Jeg har haft en VT600. Er 185 høj og omkring 100kg. Jeg sad overaskende godt på den, trods den ikke er så stor. Rette styr og evt. fremflytter (det havde jeg ikke) så er det en rigtig fin lille cruiser, hvis budgettet ikke er til noget vildere.

Kommentér på:
Honda cmx 450 (rebel)

Annonce