425 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MICHELIN VS. METZLER MICHELIN VS. METZLER

kan ikke finde ud a hvilke dæk jeg skal købe... jeg har haft michelin pilot power på min duc. og har metzler sportec M1 på min TLR. ville gerne ha pilot power på igen... mest fordi de var så bløde og stod for vildt fast... er der nogen der har erfaringer med begge... som kunne fortælle mig hvad jeg skal vælge... har også fået at vide at metzler sportec M1 som jeg har på nu er rigtig gode...
men men men......? (-;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MICHELIN VS. METZLER
  • #1   20. mar 2005 jeg kan kun sige at med pilot power skal der meget til før den slipper.... der kan selvfølgelig ligge noget grus osv. men jeg var vildt overrasket over hvor gode de var og så holder de også ret godt... tror også jeg ryger på pilot power igen.... (-; d jo dyrt hvis de slipper helt i et sving...

• #2   20. mar 2005 hehe.... havde håbet på nogen der sagde metzler sportec m1 var gode for jeg har helt nyt fordæk og 60% bag på... de sad på da jeg købte cyklen.... ØV ØV (-;
    men må hellere bestille nogle pilot power i tyskland...

• #3   20. mar 2005 Hejsa...

Har lige købt et sæt Dunlop D208. Den almindelige til bagpå, og et gp til foran. Glæder mig til at prøve dem. Har stort set altid kørt med Dunlop. Synes de fungerer rigtig godt på Suzuki... Måske værd at overveje...

Søren

• #4   20. mar 2005 alternativ kunne være:
    Pirelli GTS dragon, masser af KM i det (5000-7000) og masser af grip. Foran smid evo på evt.

• #5   20. mar 2005 Hmm ville vælge michelin pilot power fremfor metzler, synes at michelin bider lidt bedre, men det er jo selvfølgeligt forskelligt..! Kører i øjblikket med pilot race, meen de er lidt farlige til gadebrug.. Skal ha pilot power på inden så længe..

• #6   21. mar 2005 Tjaa...jeg kører jeg med M1 og må indrømme at dem er jeg meget tilfredse med. Synes de har et godt grip når først de er varme. Men det er nok også lidt en smagssag.

Kommentér på:
MICHELIN VS. METZLER

Annonce