1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hey måske et lidt dumt spørgsmål Hey måske et lidt dumt spørgsmål

Jep vil egentlig bare høre efter en ting ang. syn min mc står uden plade men kan man køre den til syn uden plade eller skal der plade på ??

Og lige en ting mere.. kan den dumpe på at langlys lampen i speedometeret ik virker ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey måske et lidt dumt spørgsmål
  • #1   14. mar 2007 du skal have plade på - du kan være heldig han er ligeglad, men jeg er en enkelt gang blevet sendt hjem efter en plade, fordi han ville køre en tur på 100 meter....

Du ville muligvis kunne få en bemærkning, og en betinget godkendelse, for når den er der, skal den jo virke - men tvivler nu meget på han vil kontrollere det...

• #2   14. mar 2007 Du skal leje en prøveplade hos politiet, så den er ansvarsforsikret.
    Det med lampen tror jeg ikke er et problem.

• #3   14. mar 2007 oki jamen så må jeg bare lige ned og ha den omregistreret får jeg så pladen med det samme ??

jep har skiftet pæren og tjekket ledninger igennem men ka ik lige finde fejlen

• #4   14. mar 2007
    Hvis den skal synes kan du ikke få den omregistreret. Du skal leje en prøveplade, - køre til syn og derefter få den omregistreret.
    Du får pladen med det samme når du registrerer den, hvis du ellers betaler 590,-

• #5   14. mar 2007 du vil normalt kunne få pladen med det samme - men den skal selvfølgelig være synet inden for det sidste år, er den det? Og hvorfor så syne den igen?
    Ellers skal du, som tidligere nævnt, leje en prøveplade til syn.

Husk forsikringsbevis når du skal indregistrere cyklen.

• #6   14. mar 2007 De har for det meste også deres egne prøveplader ved synshallen. Jeg kørte til syn uden plader eller forsikring og den gik igennem uden anmærkninger. De startede den så heller ikke, men hva faen smiley

Kommentér på:
Hey måske et lidt dumt spørgsmål

Annonce