{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af cruiser/bobber
  • #1   5. aug 2017 Jeg ville hoppe på en Suzuki Intruder.
    De er billige at vedligeholde, holder nærmest for evigt hvis man passer dem, er letkørte, der findes tonsvis af customdele til dem og er i den nemme ende at skrue på.


  • #2   5. aug 2017 Har luret lidt på en VS750 fra 88 smiley

    Hvordan er vedligehold på dem, hvor tit skal der justeres ventiler og synkroniseres karburatorer, for går jeg udfra der skal på den årgang smiley


  • #3   5. aug 2017 Da jeg havde min VS700 fik den et stort service lige inden jeg købte den og jeg kørte på den i 4 sæsoner hvor det eneste jeg gjorde var at skifte olie og batteri. Det eneste tidspunkt den havde problemet var da det gamle batteri ikke kunne mere. Det er ekstremt solide maskiner. Jeg gav den selvfølgelig et stort service før jeg selv solgte den videre (og opgradere til en VS1400)

  • #4   5. aug 2017 Vs750 fra 88 til 25.000
    Eller
    Marauder 800 fra 99 til 36.000 med andre potter, styr og fremflyttersæt.
    Hvad havde du valgt



  • #5   5. aug 2017 VS750 helt sikker. De ældre modeller har bedre krom (med mindre at der er kommet nye dele på selvfølgelig), den har kardan og der findes flere custom dele til den. De penge du sparer kan du så bruge på at købe fremflytter, potter etc.

    I øvrigt så passer langt langt de fleste ting både på VS700/VS750/VS800, da det nærmest kun er CC der er forskellige på dem, hvilket også gør det nemmere at finde dele.


Kommentér på:
Køb af cruiser/bobber

Annonce