994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Suzuki GSX 650F - andre fælge Suzuki GSX 650F - andre fælge

Hej
Skal have mine fælge sandblæst og nye dæk på.
Overvejer at skaffe et par "gamle fælge med dæk" fra en Bandit og bruge dem, indtil min sandblæser, maler og dækmand er færdige.

Men vil fælge fra Banditten passe på min GSX 650F med ABS ( som jo er meget lig Banditten)
Hvis ja, er det så fælge fra en bestemt Bandit model og årgang, der skal være leverandøren?

Hilsen Kent

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki GSX 650F - andre fælge
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   9. aug 2017 Nu spørger jeg bare lige lidt med nysgerrig tone - kunne du ikke bare få det ordnet gen over vinteren, så du ikke kommer til at mangle cyklen når der ikke er fælge på?

Normalt er jeg rimeligt godt kørende med Suzuki fælge og hvad der passer på hvad, men jeg er helt blank. Som udgangspunkt tror jeg ikke de passer fra så mange andre end cykler magen til.

• #2   9. aug 2017 Jeg er ikke sikker, men mener at have læst at SV fælge passer, så det var da værd at undersøge?
    Ellers er gsf samme cykel så de passer også smiley

• #3   9. aug 2017 Hej

# Sajmon
    Jeg kører hele året, så hvis der er døde perioder, så er det når der er en snestorm smiley

# Jacob K.
    Jeg prøver lige at kigge på SV fælge.

• #4   9. aug 2017 Find nogle gsf 650 fælge

Kommentér på:
Suzuki GSX 650F - andre fælge

Annonce