Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læder fedt
  • #1   15. mar 2007 det var også det jeg tængte....

• #2   15. mar 2007 ja der er der noget om...... det var nu fordi nu havde jeg det fremme til mine støvler så kunne hanskerene også lige ha fået en tur

• #3   15. mar 2007 Ingen problem - på med handskerne og så fingrene godt rundt i dåsen efterfulgt af lidt gensidig hånd (handske) massage. når du så har fået fedtet dem godt ind tørre du lige hænderne (handskerne) i en gammel klud og lader dem ligge natten over.

Finten er selvfølgelig at fedtet bliver suget ind i læderet, så nej de bliver ikke "fedtede", men bløde og lækre at have på... hvis der er ruskind på handskerne ville jeg prøve at undgå at fedte det for meget, da det bliver lidt uldent.

ps. hvis du har kunstlæder er det selvfølgelig en kanon dårlig ide med læderfedt!

• #4   15. mar 2007 Synes nu hurtigt den glatte overflade forsvinder, når man først begynder at bruge dem! Og tro mig, mine bliver mættet, når de får fedt.. smiley

• #5   15. mar 2007 jeg tager bare mine handsker på og så den i krukken med skosværte og så påfører jeg det handskerne somom det var håndcreme.... og jeg har aldrig haft problemer

• #6   15. mar 2007 mange tak for hjælpen...

• #7   15. mar 2007 ligesom med håndcreme, har ALDIRG haft problemer

• #8   15. mar 2007 Jeg bruger en billig nivea fedtet creme. Det er meget billigere end alle mulige andre produkter.

Fik tippet af en forhandler af Dainese udstyr da jeg købte min jakke. De havde en masse dyre læderprodukter, og da jeg spurgte ham hvad og hvor meget jeg skulle bruge, anbefalede han mig at lade være med at bruge penge på læderfedt. I princippet er læder jo også en slags hud, og det skal bare have fugt for ikke at sprække. Siden har jeg også brugt det til lædermøblerne herhjemme, og det virker sku fint.

(og så dufter det jo af nypoleret barnenumse :-))

• #9   15. mar 2007 Jeg smører også læderfedt på mine handsker og smører dem godt ligesom jeg smører håndcrem på... det duer bare...læderhandskerne ser ud som om de er nye endnu..... og de bevarer også den bløde læder...

Kommentér på:
læder fedt

Annonce