Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tur i blæsten
  • #1   17. mar 2007 ja min bror skal hjem til mig og hente han første mc hel ny han har aldrig kørt den endnu.. det bliver sku spændene..

• #2   17. mar 2007 jeps....det kan man da ikke lade vær med.. solen skinder jo.... smil.. god dag til jer alle.

• #3   17. mar 2007 Hej
    Ja jeg regner da med at skal ud og køre en tur i dag og her i Nordjylland, blæser der en hel pelikan . Nu er min cykel ikke så sidevind følsom, da mit tyngde punkt ligger meget lavt ( Honda Shadow ) Men min anden maskine ( Suzukien ) vil jeg bestemt ikke køre på i dag.
    Himlen er blå, så af sted det går. Mææææn pas på.

• #4   17. mar 2007 Jeg tør sgu ikke. Vejskiltene udenfor mit vindue står vandrette ud i luften.

• #5   17. mar 2007 Joo andraeas det kan godt være du skimter en blå r1 når du kommer til ballerup egnen for der er der den og jeg høre hjemme ;0)

Mvh Martin..

• #6   17. mar 2007 Var afsted igår aftes, fandme ikke nogen fornøjelsestur....

• #7   17. mar 2007 Jeg bryder mig heller ikk rigtig om det :o/ sidstjeg var afsted følte jeg at jeg rykkede halvanden meter fra side til side.

Desuden troede folk at jeg hørte vild musik i hjelmen, sådan som jeg rokkede med hovedet ;o)

• #8   17. mar 2007 jeg har været en tur på Køgebugt motorvejen, det var bare ikke sjovt, jeg kæmpede for at holde cyklen i min egen vognbane, og der var et par gange på det ikke lykkedes. Det gør jeg ikke en gang til.

• #9   17. mar 2007 jeg kørte fra haderslev til esbjerg og videre til skjern kl 14,30 igår fredag.. det blæste men solen skinnede og turen sammen med min ven fra esbjerg var skøn og hyggelig...

vi spiste i skjern og kl 8 var vi klar til at køre hjem igen.. DET var IKKE sjovt.. der regnede det som gal og jeg var våd lidt for mange steder da jeg nåede haderslev igen... og hjelmen begyndte at dugge halvvejs smiley LORT... ind på en rasteplads med wc og smøre lidt håndsæbee på visiret.. det holdt så resten af vejen hjem...

lorte dk vejr

Kommentér på:
tur i blæsten

Annonce