Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betablokker køreprøve
  • #1   15. aug 2017 drik 2 redbull inden du kører det for du mere ud af. det gjorde jeg

• #2   15. aug 2017 Kørsel under indflydelse af piller . Com on Theis har du tænkt dig at ty til tabeletter hver gang det stresser lidt er du vist ikke egnet til mc kørekort , tag dig sammen og få det overstået på alm vis og husk at dumper du er du nok ikke god nok til at blive sluppet løs alene i trafikken , min datter tog korter til mc som 18 årig lige som jeg selv gjorde så kan du S..... da også . Drop det pis og tag dig sammen smiley du er 34 år og vil køre kavazaki (fed maskine )

profilbillede
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.722
    #3   15. aug 2017 Hvis du er bange for bivirkninger, så læs hvad der står på pilleglasset.

De skal vist anføre hvilke bivirkninger der er...

• #4   16. aug 2017 Jeg er også altid pisse nervøs inden jeg skal præstere, om det er eksamen, køreprøve, fightclub eller noget anden. Men det er altid lige før og lige efter, aldrig under selve "prøvelsen". Læs på glasset, hvis der ikke står noget om at du ikke må køre, så giv den gas. Ellers må du bide det sure æble.

• #5   16. aug 2017 Normalt ikke noget problem at køre på betablokkere, men for at være sikker skal du prøve at køre med dem inden prøven.

• #6   16. aug 2017 Jeg er ikke helt enig i, at indlægssedlen er den bedste kilde til relevant information om bivirkninger. Det er vigtigt at huske, at det primære formål med indlægssedlen er, at medicinalfirmaet skal sikre sig juridisk. Derfor er der ved næsten alle præparater listet en lang række frygtelige bivirkninger, så du ikke bagefter kan sige, at du ikke var advaret. Imidlertid er det svært for dig at vurdere, hvad risikoen er for lige netop dig. Det kommer jo i mange tilfælde an på dosis, behandlingsvarighed, din helbredstilstand mv. Ligeledes er tilfældige fremmede mennesker her på MCG næppe heller den bedste kilde til information om dit helbred og medicin. De svar du får, vil uden tvivl være givet i god mening, men folk her kender jo ikke dine helbredsoplysninger og har ikke nødvendigvis den fornødne viden om præparatet.
    Hvis du er usikker på formål og bivirkninger, er langt det bedste du kan gøre altid at kontakte den læge, som har udskrevet medicinen til dig og stille dine spørgsmål til hende/ham.

• #7   16. aug 2017 Den er bestået uden brug, tak for hjælpen, vi ses på Vejene smiley

• #8   16. aug 2017 Stort tillykke! Kør forsigtigt - vi ses derude smiley

• #9   16. aug 2017 Skal jeg nok, Hold kæft hvor den trækker den maskine smiley

• #10   16. aug 2017 Ahhhhhh Theis. Ja okay fair nok. Men så bare vent til du prøver Suzuki. smiley
    Sån en Kawa skralde kan ik engang trække skindet af en budding. smiley

• #11   16. aug 2017 Har ikke kørt på andet end Suzuki på køreskolen, og de kunne ikke være med smiley , ej De kørte helt fint, og man sad bedre på dem end Kawasakien, man ligger meget ned skal jeg lige vende mig til :):)

• #12   16. aug 2017 Tilykke Theis så kunne du jo godt smiley

• #13   16. aug 2017 Ja var faktisk ikke så slemt smiley , var bare hos lægen til et lille eftersyn og hun mente det var en god ide, hvis man er nervøs. Men turde ikke at bruge dem og viste sig det ikke var nødvendigt

• #14   16. aug 2017 Tak igen til mcgalleri, må sige i forhold til bilgalleri så virker det meget mere seriøst, smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.722
    #15   16. aug 2017 Vi prøver vores bedste, men bare vent til du har været her lidt længere - så kan tingene sagtens udvikle sig. smiley

• #16   17. aug 2017 Haha, Sajmon har ret! For MC'ister er trods alt voksne der ikke kan holde ud at være voksne! smiley

• #17   17. aug 2017 Synes sommetider det også tager en skæv retning her på mc galleriet smiley

• #18   22. aug 2017 Det har jeg aldrig oplevet !!!!!!! LOL

Kommentér på:
Betablokker køreprøve

Annonce