995 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Triumph TT600 Triumph TT600

Er der nogle som kender ovenstående model.. har nemlig aldrig set den før.. og der er også kun 4-5 stk herinde.. Er det en cykel som er værd at købe.. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47985405

Afgiften er nok nærmere 58-60K men istedet for en VFR 750 årg 93.. som jeg har overvejet at købe... hvad siger i drenge og piger.. Hjælp mig.

Bo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Triumph TT600
  • #1   18. mar 2007 Tak Carsten.. kanon hjemmeside. kendte den ikke..

• #3   18. mar 2007 TTeren er en ganske glimrende cykel....
    Lidt kedelig i design og lidt sløvere end japserne af samme årgang....

Har haft 2 TT600 som banejern.... de styre og bremser rigtig fint. Er bare for sløve til konkurrence RR....
    Cbr/zx/gsxr fløjter forbi ned af en længere langside.

over 30 uafg er fuldstændig forskruet i min verden....
    Men den har self ikke gået meget......
    Jeg gav 2000£ for 2 stk med xtra fælge dæk løftere osv...
    Men de var oxo godt brugt og skulle aldrig på gaden igen.

Som gadecykel er den ganske fin.....og absolut værd at overveje. man behøver alligevel ikke de 5-10 heste en japaner har xtra....
    Her kan man få en nyere cykel til samme pris som en noget ældre japser.
    Hvis pengene var større var det en af de cykler jeg ville kigge på til konen eller en Speed 4...

Svinebyd dem der er til privat salg... de kan sikkert ikke komme af med dem...
    De unge vil ha ala R6 så de ser slet ikke i TTerens retning.
    De modne vil alligevel ha en mere fornuftig cykel eller oxo syntes de ikke de er en "rigtig" Triumph.
    Ja man kan mene at det er den model det nye Triumph aldrig skulle have brugt peneg på at udvikle.... de skulle ha lavet 675 fra start istedet for at lave en kedelig kawahondaklon......
    Det er rigtigt at TTeren havde lidt probs i starten. De ville være først med sprøjt så det blev hastet igennem og kom aldrig til at spille 100%.....
    Det kedelige design med forlygte hvor et par underbukser med gylp er brugt som model....hjalp heller ikke salget....
    Men det er en meget meget meget bedre cykel end sit rygte, især til prisen.
    Kvaliteten er oxo go syntes jeg..... nærmest honda agtig smiley
    Og cyklen er hårdfør.... både rammen og motoren..... ejeren før mig prøvede virkelig at myrde dem....Det var et universitet/Triumph der ejede cyklerne og mindst 20 uerfarne studerende havde deres fedtede fingre i dem...
    Og vi var pisse ligeglade det var jo ikke vores penge .-)
    Alligevel turde jeg købe dem bagefter.
    Regn bare med at gensalg.....så skal prisen ned igen....
    32??? byd ham 20-22...max
    Den til 85000 er mere realistisk, men prøv at byde 60-70 der skal nok være en desperado der bare skal af med den.

Hvis du ender med sårn en....så ved jeg lidt om hva stumper der passer på.... greb, klodser, lydpotter osv....
    TT600 stumper kan man lede længe efter i mcnøglen, Louis, HG eller Polo smiley

Kommentér på:
Triumph TT600

Annonce