813 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

What to do? Køb af cykel uden syn What to do? Køb af cykel uden syn

Hej, senere i dag skal jeg hen og se en mc som ikke er synet endnu, hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg gerne vil købe den? Kan jo give penge for cyklen, hvis han først skal syne den, men igen kunne man være bange for at han sælger den til en anden, hvis han får højere bud. Hvad siger I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  What to do? Køb af cykel uden syn
  • #1   24. aug 2017 Syn den selv, hvis du køber den?
    Eller gør det sammen, som betingelse for køb, inden du betaler, hvis det er fordi du er bange for at den ikke kan synes..

• #2   24. aug 2017 Ja, det er også en løsning smiley

• #3   24. aug 2017 Tilbyd at betale for synet, tag derover sammen syn den, og køb den hvis den bliver synet..

• #5   24. aug 2017 Din alder passer godt med at være en sur og gammel mand, der burde finde et andet sted at være.

• #6   24. aug 2017 Nu står du til at være 0 år, så det var tydeligt ment som en joke. Men det er da sjovt som mennesker er hjælpeløse efterhånden.

• #7   24. aug 2017 Stort set alle spørgsmål man kunne forestille at stille, kan man finde svar på ved hjælp af google. Når det så er sagt, er det her et MC forum, hvor vi hjælper hinanden med diverse spørgsmål der er MC relaterede. Hvis folk ikke kan hjælpe, kan de jo bare lade være med at svare. Der er ingen grund til at opføre sig som arrogante røvhuller. Jeg har da også spurgt om ting herinde, som jeg sikkert ville kunne finde svaret på, på det store internet, men det er nu engang lettere at gøre det her, for der findes nu, trods alt, stadig hjælpsomme mennesker smiley

• #8   25. aug 2017 Enig jonas w

• #10   26. aug 2017 Har lige købt en som skulle til syn. Gjorde det efter et par dage og så omregistreret jeg den samme dag. Du kan jo bede om 2-3 uger til syn og omregistrering

Kommentér på:
What to do? Køb af cykel uden syn

Annonce