{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Cbr 900 1992 ombygning til streetfighter {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg tænker at ombygge en gammel fireblade over vinteren.
Jeg vil have mono bagsvinger på og har haft en strøtanke om forgaffel incl bremser fra en buell.
Nogen der har erfaringer med disse ting?
Er det helt hul i hovedet eller?
Hit me med jeres erfaringer eller tanker. Hvilke ting skal jeg gøre mig tanker om? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr 900 1992 ombygning til streetfighter
  • #1   28. aug 2017 NU ved jeg ikke hvilken stand den er i. Men de gamle fireblades STIGER voldsomt i pris i udlandet for tiden. Hvis den er bare i nogenlunde stand, og specielt hvis den står i original lakering ville jeg vitterligt anbefale ikke at ændre på den. Ville være en skam. tjek evt priser på dem i englang hvor de dårlige af dem starter fra 3000 pund. Og der er de virkelig trætte.

  • #3   29. aug 2017 Planen er egentlig at finde en med ok km men ikke nødvendigvis er et glansbillede.

  • #4   29. aug 2017 find nu en 95- og opefter så. en skam at smadre en URBLADE når de efterhånden er ved at være sjældne.

    MEN det skal jeg selvfølgelig ikke bestemme, jeg er bare ejer af sådan en, og har set priserne stige (specielt i tyskland og england) de sidste par år. prisen på en god er basalt set fordoblet på 3 år.


  • #5   30. aug 2017 Hvis du sætter en monobagsvinger på, er den ikke længere lovlig, og kan ikke synes.

  • #7   3. sep 2017 Tak for jeres input.
    Jeg har besluttet at finde mig en fin årgang 92 og køre på de som den er. ??
    Jeg solgte min 92 for en del år tilbage. Den kom vist til nord Jylland.
    Den var sort sølv og rød.
    Nogen der ved om det er muligt at finde ejeren?
    ??


Kommentér på:
Cbr 900 1992 ombygning til streetfighter

Annonce