Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjelm
  • #1   19. mar 2007 Masser af gode mærker på markedet.. men kun en der kan afgøre om de passer på dit hoved.. ;-/

Shoie
    Arai
    Shark
    nolan
    agv
    osv....

• #2   19. mar 2007 Hej Johnny.
    Hvis du er fra Jylland så tag ned til Leo Mortensen i Gludsted. Nær Ikast... han har hjelme og udstyr til nogle rigtige gode priser.
    Held med det..
    Mvh

• #3   19. mar 2007 ups.. så ikke lige den med pris... Hvad syntes du selv dit hoved er værd..??
    regn med 3-5 K

• #4   19. mar 2007 De fleste har ofte et favoritmærke, mit er Shoei.

Der ville et bud være deres RAID II eller den lidt dyrere XR1000.
    koster vist mellem 2-3000 kr.

• #5   19. mar 2007 Prøv, prøv og prøv, til du har en der sidder fast!!! Den skal sidde godt fast men ikke genere.

Derefter kan du se om der er flere at vælge imellem. Den der sidder rigtigt er den du skal have, og så kan den koste 1 eller 5 tusser!

• #6   19. mar 2007 thansen hjelme.....

http://www.thansen.dk/products.asp?c=839107532&n=-1966243555

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #7   19. mar 2007 Jeg købte en Caberg hjelm med indvendig solskærm, Det er den med oplukkelig (front).
    Jeg syntes den har meget støj.
    Andre siger at en full fase der ikke kan åbnes foran er mindre støjende.
    Ellers en god hjelm.

• #8   19. mar 2007 SCHUBERTH hjelme !!

Fantastisk gode, sikre og støjsvage hjelme. Dyre ja ! Men pris og kvalitet hænger sammen.

Efter min mening er det tåbeligt at gå på kompromis med sikkerheden !!!

• #9   19. mar 2007 Sikkerhedsmæssigt er der jo et utal af forskellige hjelme at vælge imellem om de så hedder det ene eller det andet...

Så som der bliver skrevet handler det jo mest af alt om at finde en der passer dit hoved og som du synes er fed...

At finde en der fed er mange gange det som er forskellen på om den kommer til at koste 2000kr eller 5000kr smiley

• #10   19. mar 2007 Har selv en IXS hjelm til 2600kr....min første hjelm så kan ikke rigtig sammenligne den med noget, men er tilfreds med den indtil videre.

• #11   19. mar 2007 jeg har en shoie raid II hjelm til salg sort med sort og klart visir og begge med pinlock, ( altså dugfri ) hvis det var noget....pris ide omkring de 1000,- dvs under halv pris, og med xtra visir.
    Som ny fejler absolut intet. og har aldrig været i jorden, dvs. ingen ridser eller noget. Størrelse. 59-60 dvs.

MVH
    Kenneth

• #12   19. mar 2007 som Jesper H siger.... så er det fantastisk gode hjelme de laver..... og det bliver klart også min næste.... men den koster så også lide mere end fx caberg smiley hvilket der nok er en grund til

• Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #13   19. mar 2007 Hej kenneth.

Lidt i tvivl om min besked gik igennem til dig.
    Men jeg stod forrest da der blev delt hoveder ud, så der var masser af tage af, så jeg er i en str. large/x-large.
    Hvis vi finder ud af et eller andet ang. salg?
    Og før I begynder at skyde fra hoften, nævnte jeg kun hovedstørrelse og ikke indhold smiley

• #14   19. mar 2007 Hej Johnny :

så passer den sgu perfekt til dig 59-60 = Large.

Og nej jeg har ikke modtaget nogen besked fra dig.
    men du kan bare skrive til mig hvis du er interesseret.

MVH
    Kenneth

• #15   19. mar 2007 Og Johnny, du er selvfølgelig velkommen til at komme og se og prøve den, jeg er selv fra omkring Roskilde området.

MVH
    Kenneth

• #16   19. mar 2007 Bare hold dig fra Takachi - de er noget rigtig lort. Virkelig skod kvalitet og larmer en del. Men find den der passer dig bedst. Ofte er det næsten en aha oplevelse når man finder en hjelm der sidder som den skal. Når du har fundet den der passer dig bedst så køber du den - det er muligt det er den der koster dig 4-5000 kroner, men aldrig gå på kompromis med udstyret. Det er det der redder dig i den sidste ende. De dyrere hjelme har ofte lidt flere fede finesser og bedre udluftning end de billige, men det er selvfølgelig en mindre ting.

• #19   19. mar 2007 Nogle hjælme har et udtageligt foer. -Det er en god ide, da det ikke er ret let at rengøre det, mens det sidder inde i hjælmen... Og det er sgu ikke ret lækkert at få en hjælm på, der føles fedtet i ansigtet...

Mvh Mik

• #20   23. mar 2007 Hej.

jeg har både Arai,og Shoi hjelme men har lige købt en Schuberth S1 hjelm og det er den bedste hjelm jeg nogensinde har haft. Du skal altid sørge for, at din hjelm sidder helt tæt for den udvider sig ligt og det værste der findes er en hjelm der presser sig ind i ansigtet på dig ved høj fart!! En anden ting som også er smaskirriterende er vindstøj ved høje hastigheder og for minimering af dette er en Schuberth hjelm markedets bedste!!
    Held og lykke med dit valg!

Mvh
    Poul

Kommentér på:
hjelm

Annonce