{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Kvalitets 2 takts olie? {{forumTopicSubject}}

Bike: 2 smoker Yamaha YZ 250 fra 2008

Motor renoveret ved 4,1T - med nyt stempel, udmåling af cylinder , krumtap osv. købte på det tidspunkt 'Motorex Power Synt 2T 1 Liter',

http://www.es-teknik.dk/produkter/129-2-takt/283-motorex-power-synt-2t-1-liter/

da det var den Olie ES Teknik anbefalede mig, også dem som lavede min maskine:), de sagde at det var en rigtig god olie med gode egenskaber som i selv kan læse. det er også en forholdsvis dyr olie i forhold til mange andre, MEN prisen betyder ikke noget, bare det er en ordentlig kvalitet.

timetæller viser nu 9,8T, og er ved at løbe tør for olie, skal jeg forsætte med at bruge den samme? eller vil i syntes en anden er bedre? så send link til produktet og beskriv hvorfor i evt mener den er bedre smiley

Jeg kører ikke bane, jeg har mark og Diverse stier, maskinen er selvfølgelig blevet dyset op så den får lidt mere benzin end normalt, tænker i selv kan gætte jer til hvorfor den er blevet dyset op, så behøver jeg ikke forklare hvorfor. bruger selvfølgelig også V-power benzin fra shell smiley

tilbage til emnet, skal jeg forsætte med den olie fra Motorex? se link længere oppe i teksten. eller havde i valgt en anden? beskriv endelig gerne hvorfor og hvorfor ikke smiley

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalitets 2 takts olie?
Kommentér på:
Kvalitets 2 takts olie?

Annonce