{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Se min nye lak :-) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, så fik Yamaha'en sku ny farve smiley

Billederne er ikke helt topdollar men skyder nogle nye idag.

Farverne den skifter imellem er: Rød, orange, guld, grøn, blå, turkis og det løse.

Nu skal jeg bare igang med poleremaskinen og lave noget blankt alu smiley

Hvad synes I?

/Kristoffer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Se min nye lak :-)
  • #1   20. mar 2007 Det ser sgu godt ud! God arbejdslyst med alu'en.

• #2   20. mar 2007 Tænkte nok den kom, men lakken den anden R6'er i lakket i har intet med den her at gøre. Skal nok lige fixe nogle bedre billeder idag hvor du kan se hvad jeg mener. Men copycat alligevel? smiley ^^

• #3   20. mar 2007 Nå ja, glemte helt at sige at alle kåber er lakeret blanksorte med klarlak på indersiden smiley

/Kristoffer

• #4   20. mar 2007 Jeg syntes nu det der godt ud!

• #5   20. mar 2007 Tak for det Niels, Men her lidt senere kommer der nye billeder. så skal jeg fange den i alle andre farver end orange, ser du den forfra og op mod lyset er den helt blå smiley

Fælgene får også en gang lak i midten og så poleret fælgkant, skal nok blive godt.

• #6   20. mar 2007 Hej........

Det se sgu´ super fedt ud, det du har malet ;-))

• #7   20. mar 2007 Helt sikert en fed lakering, det ser ud til at være lavet ordenligt....
    Min personlige mening er dog at den slags lakeringer ikke høre hjemme på en racer/sport maskine, det fjerner ihvertfald det "aggresive" look..... Men smag og behag kan jo ikke diskuteres.... Bare det er lavet ordenligt, og det ser det jo ud til... Så et stort tillykke herfra.

• #8   20. mar 2007 Mange tak for de pæne ord smiley

Ordenligt lavet, ja det må man sige, det har fået extra klarlak, og skal snart ha inlagt stafferinger (males på) og derefter ha en special ridsefast klarlak.

Niels: Det var skægt, jeg synes nemlig personligt at det KUN høre hjemme på en racer. da jeg personligt synes farven gir den et mere aggrasivt look smiley Men self. smag og behag smiley

Glæde og glæde, den første dag den var samlet var der fandme et eller andet fjols der syntes det kunne være sjovt at køre en cykel opad siden på den, det resulterede i ridser på 3 skolde, højre bundskjold, 2 små mærker i kåben over det. og et lille hak i frontskjoldet. Så det skal jeg ha fixet igen smiley Fandme godt man selv er maler ^^

/Kristoffer

• #9   20. mar 2007 Superfed lakering.... mums filibaba

• #10   20. mar 2007 er ikke meget for kamæleon" lak MEN det ser flot ud det du har lavet. Bliver fed med lidt mere krom...

• #11   20. mar 2007 Den er faandme fræk.. smiley

• #12   20. mar 2007 Syntes det kunne være frækt med nogle mærke på den så den ikke er så bar'.. Men flot er den sq!

• #13   20. mar 2007 Den gad jeg godt se "live" smiley

• #14   20. mar 2007 Takker igen for de pæne ord smiley

Kent: Der kommer også stafferinger på den. Noget specielt lavet i noget andet effekt gøgl, måske chrom med candy effekt over smiley

Men nu er det mest polering der kalder, dog bliver det nok ik det helt vilde da jeg står og snart skal til at på skole i Silkeborg.

• #15   20. mar 2007 Sjovt nok er jeg ikke i tvivl om at det er den samme farve.
    Du ved jo selv at lyset har utrolig meget at sige ved den her farve.

• #16   20. mar 2007 Stig: Mener du at du tror det er den samme? Farven den er malet med, blev først solgt for ca 2 måneder siden. Så det kan jeg ik forstå? smiley synes da ik man kan se direkte farveskift i din? udover highlight'sne på kanter osv. smiley

• #17   20. mar 2007 Nu ligger farve skiftet i metalet i lakken.
    Hvilket gør at det ikke er en kamæleon lak.
    Lakken består af buet metal orange på den ene side grøn på den anden.
    Opbygget med rød i bunden, og så effekt lakken oven på.

Måske er det jeres levrandør der først lige er beyndt at sælge den.

Hvis du går fotoalbumet med opbygningen igennem, så vil du kunne se det jeg snakker om med lyset

• #18   20. mar 2007 Hehe, og du påstår simpelthen at en kamælion lak ikke indeholder metal? Det er og bliver nu en kamælion lak, dog med grove flager. Flagerne har 4 farver, orange, grøn, guld og blå. skal nok lige tage nogle nye billeder hvis du skal overbevises? smiley Så skal jeg få den til at være alle andre farver end Orange smiley

Kender du navnet på den farve din er lakket med?

• #19   20. mar 2007 Lakken er fra noget der hedder VIP
    Men måske er det et firma der har lavet deres egen udgave af den lak.
    De kopier jo tit hinanden produkter.

Ved min maler er den ikke under kamælion lak.
    Som du også selv ved koster mere end den her lak.

• #20   20. mar 2007 Nej lakken var ikke synderlig dyr omkring 1200,- literen, Kommer fra et firma som hedder Custom Pro something.. Men det kan da godt være det er en kopi, er jeg ikke klar over. Men er da ked af hvis du er "fornærmet" over mit farvevalg. Var ellers overbevist om at det ikke var samme farve, troede mest din var noget Candy Orange på en sølvbund. Men gider altså ik male den om igen ^^ Hvertfal ik før næste sæson (haha) smiley

• #21   20. mar 2007 Hmm er det ikke kun fedt der er andre der har samme smag som en selv??
    Jeg jubler i mine hænder når jeg ser nogle cykler i kongeblå med neon fælge, så ved jeg også jeg ikke er den eneste med dårlig smag smiley

• #22   20. mar 2007 Stig K (Silkeborg) - tror du kan habve megen glæde at denne side.... www.kinagrill.dk

• #23   20. mar 2007 Kent (Kolding) O - enig med dig, jeg ville da også syntes at det var fedt hvis andre syntes at ens farvevalg var så cool at de selv ville havde det på deres bike.....
    men okay in kombi af kongeblå og neon syntes jeg også er vildt fed..... men jeg tør ikke male min i samme farver af frygt for at få revet hovedet af, af folk som mener at de har patent på en farve

• #24   20. mar 2007 Så længe den ikke bliver en kopi af min bike er jeg ik fornærmet.
    Min er købt hos Flauenskjold, og er faktisk en farve der har kunne fåes længe.

• #25   20. mar 2007 Hvis det virkelig er samme lak så må jeg sige at Stig's billeder yder den noget mere retfærdighed!

Synes nemligs Stig's er vildt fed! Og tænkte at din var mega nice Kristoffer.. bare ik helt så nice, men det er nok billederne så og så stafferingerne.

Men tillykke med det! Og få så taget nogle ordentlige pics smiley

• #26   20. mar 2007 Bare rolig Stig, Bliver skam ikke en kopi, Går allerede og overvejer at male den om ^^ Min plan var at den skulle være unik, men sådan ser det da vidst ikke ud til at det bliver. Kom med forslag til anden farve? ^^ Fandme typisk det her. smiley

• #27   20. mar 2007 Martin P: Ej sælger måske bedre med org. lak.
    Men den MZ'er skal du da bare have malet!! kunne være fedt!!

• #28   20. mar 2007 Det kan den da også blive selvom det er samme farve.
    Det der gør en bike unik er jo at man sætter sit eget præg på den.

Kent og Martin ingen der har snakket om at være fornærmet.
    Som i kan læse i tråden gik snakken på om det var samme farve smiley

• #29   20. mar 2007 Med med pink??
    Kunne være rå fedt!

• #30   20. mar 2007 Jeg håbede det var dig der havde iført dig noget lækkert lak! smiley

• #31   20. mar 2007 ahhh nu må I sku tage jer sammen, er det ikke vigtigst at man har en farve man er glad for???? og ikke hvorvidt man er den eneste på hele internettet, som netop har den farve.

Sandsynligheden for at I render ind i hinanden er nok ganske lille og såfremt det sker, så er det da heller ikke forfærdeligt

hehe skal der sammenlignes med tøser der møder op i samme kjole eller hvad??

(skrevet lidt i humor og for at sætte det lidt i perspektiv)

Personligt synes jeg kamælon farver er lidt yt, lidt 90ér, hehe men den ser sku meget cool ud.

• #32   20. mar 2007 Chrome B: Det kan du have helt ret i smiley

Men chancen for at vi mødes er nok faktisk rimelig stor da jeg skal på skole i silkeborg om en uges tid og tager cyklen med mig smiley

Problemet med styling af cykler er også, der er sku ik så fandens mange muligheder. Altså enten maler man fælge, polere dem eller begge dele? osv? Men lidt surt hvis det er samme farve smiley

• #33   20. mar 2007 Hmm.... Din R6 er fed, men som det er blevet nævnt synd du har valgt samme farve. MEN...Igen der er ingen der har eneret på noget... Smag og behag jo. Skal jeg sige noget (måske billederne der snyder) hælder jeg dog mest til Stigs..

Og lige en ting mere... du er 19? og kører R6?
    Men tillykke og håber du blir glad for dit orange lyn...:o)

• #34   20. mar 2007 AK: Tror billederne snyder meget. I ordenligt solskinsvejr går farveskiftet amok. Som du nok kan se er de billeder taget ved solnedgang så der er da svært at se andet end bundfarven. Går med planer om at male Bagsvinger, stel, forgaffel og fælgkante matsorte. og så bare nøjes med at polere div. småting såsom greb, fodhvilere og den slags? Mon det ville gi et bedre look? smiley

Og ja, jeg er 19 (fylder dog 20 på onsdag) og kører R6. Det er nu en dejlig maskine, dog lidt tam i lyden når den er std kun med potte. Men det er ik noget et Akrapovic system og et KN kit ikke kan klare smiley

• #35   20. mar 2007 Nu kan det godt være det er mig der er uvidende:-) men skal man ikke være 21 eller derover, eller have kørt bil i 2 år for at få kort til stor MC, eller hvordan?? måske mig der tager fejl...

Hmm... det der med det sorte synes jeg ikk! så hellere som den er nu!

• #36   20. mar 2007 Jo, det er korrekt, Men sålænge den er droslet til de berømte 34hk er det lovligt, sålænge den er synet med et godkendt droslingskit og godkendt på registrerings attesten smiley Man kan komme langt med 34hk smiley hehe

• #37   20. mar 2007 HAR DEN KUN 34 HESTE? stakkels R6:-) men okay, så er jeg med.

• #38   20. mar 2007 vi må da håbe Jens betjent ikke interesserer sig for orange R6'ere...hehe

• #39   20. mar 2007 den lak er nok noget af det flotteste jeg har set her inde!
    hvad vil det ca koste hvis jeg skulle have min mc lakeret i den farve eller lignende farve af en autolakerer?

• #40   21. mar 2007 Anders: Vil skyde på en pris med kvitering ligger på alt mellem 5-7k alt efter hvor meget maleren synes han skal tjene på lakken.

Har idag fået taget nogle nye billeder, hvor man rigtig kan se effekten.

Stig: Er også kommet frem til at vores cykler umuligt kan ligne hinanden 100% hvis man ser dem begge irl. Da min bundfarve var en MEGET mørkere rød end din smiley Du kan se det når jeg får uploaded de nye billeder smiley

• #41   21. mar 2007 Nu kommer de jo aldrig til at ligne hinanden 100%. Om så bundfarverne er ens.
    Da det jo er vidt forskelligt hvad vi laver ved dem ud over farven.

Du ved jo også godt at der skal noget af en forskel til i bund farven, for at det gir markant forskel i det endelige resultat. Og i noget lys virker de helt ens. Vi lavede faktisk en med en virkelig mørk rød. Var fed fra en vinkel. Men så brun ud fra en anden. Not nice

Og det med billederne. Ja har efterhånden taget mange, så ved hvor meget det snyder alt efter lyset. Og du har jo ik noget du skal bevise. Farven er som den er smiley

Kommentér på:
Se min nye lak :-)

Annonce