881 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

niclas F
niclas F
Emner: 1

Køb af ybr 125 brat Køb af ybr 125 brat

hej mg

sidder lidt og kigger på min første mc da jeg snart skal til at tage kort, faldt over en jeg selv synes er ret fed, og ikke vildt dyr. 8000 for custum og alt originalt medfølger. dog har den kørt 55000 km men meget velholdt og olie skiftet som den nu engang skal skiftes siger sælger.

nogle råd i forhold til købet og hvor langt kan sådan en køre før den dør, hvis den bliver veligeholdt ordentligt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ybr 125 brat
  • #1   14. sep 2017 Kender ikke så meget til en 125er, men hvis det var en bil der havde kørt 55000km, ville du jo ikke have tænkt så meget over det vel ?

Og hvis den er blevet passet og plejet, så ser jeg ingen problemer.

• #2   14. sep 2017 #1 Dvs at fordi en 6 cylindret bmw køre 4-500.000km så ville du ikke betænke dig ved at købe en mc der har kørt det samme??
    En bil der har kørt 55.000km er jo ny, hvorimod en mc er ved at være pænt brugt...
    Virkelig dårligt argument du kommer med der....
    Men ja, hvis den lyder og kører fint så ser jeg heller ikke noget problem i det, og slet ikke til de penge, hvis den er i fin stand.

• #3   14. sep 2017 Ved ikke helt med Yamaha, men jeg ved med min Honda CBR 125, den kan skam sagtens køre 100k+ . Min har kørt 42k og har ingen problemer overhovedet. Så så længe den er passet og plejet godt fint smiley
    Men hvis jeg var dig ville jeg gå efter en Honda cbr 125 04-10 smiley
    Hvis du vil pendle, er ybr god, men hvis du vil have noget sjovt også, og som ligner mere en sporty mc, så gå efter Honda cbr eller Yamaha yzf

• #4   14. sep 2017 #2 Selvfølgelig er en mc motor og bil motor ikke det sammen, men min mening med det er at hvis den er blevet passet og plejet så burde der vel ikke være et problem i at købe en mc med 55K på klokken...

Som sagt så kender jeg intet til en 125er så det kan da sagtens være det er lidt anderledes end en feks 600er ang km ?

• #5   15. sep 2017 Er den i den stand du beskriver, risikerer du vel ikke så meget til den pris smiley

• #6   15. sep 2017 Fin maskine smiley kig i mit album og du kan roligt købe en ybr smiley

• #7   15. sep 2017 VD du har ret i at motorcykler generelt ikke går så langt som biler, men 55.000 er intet problem for en lavt ydende maskine som en ybr, folk skal stoppe med at være så kilometer forskrækkede. Jov 55 tusind kilometer er meget hvis vi snakker om en højt ydende 4 takt motard, og gamle ural'er, men selv relativt hårdt pumpede maskiner som cbr, r1, r6 osv. klare uden problemer 55 tusind hvis de er veligholdt korrekt smiley

• #8   15. sep 2017 Prøv you tube der er et pr unge tysker der kørte jorden rundt på 2 ybr 125 incl oppakning , så den du ser på klare nok også det du skal køre , god mc mvh Johnny

Kommentér på:
Køb af ybr 125 brat

Annonce