Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service - Godt værksted i KBH
  • #1   20. mar 2007 Jeg har været meget glad for Stevensmc på Amager..

http://www.stevensmcshop.dk/

smiley

• #2   20. mar 2007 Jacob: Der er alt bare som det skal være eller hvad?

• #3   20. mar 2007 Vil også anbefale Søborg MC..

• #4   20. mar 2007 Jeg har kun brugt Søborg MC indtil videre, da jeg selv er ny i faget.

Har aldrig oplevet problemer med dem endnu, har altid fået super service de gange jeg har været der.

Men ellers er der en masse bruger-anmeldelser af diverse værksteder her:
    (link fjernet)

• #5   20. mar 2007 Jeg har ingen problemer OVERHOVEDET haft, har fået lavet service 2 gange hos dem, og de har kun lavet hvad der er aftalt..

Min sidste regning, som var lille service, samt vinteropbevaring, fra 1. dec til 1. marts, var på lige lidt under 4K...

Det eneste, hvis jeg skal sige en ting, er at de tit oplyser priserne eks. moms..

smiley

• #6   20. mar 2007 Søborg lavede stort eftersyn på min gamle gpz500 det var fjong fino :o) god service og det hele.

• #7   20. mar 2007 Vatslav: Tak.. Havde jeg glemt alt om dén side... Men ér bli'r Søborg MC da i hvert fald skamrost!! Det må blive dér...

• #8   20. mar 2007 Og tak for alle de andre bud da:)

• #9   20. mar 2007 Tænk, jeg forstår ikke i er så glade for Søborg, jeg har kun hørt (på 2.hånd) dårligt, de "glemmer" ting, afleverer cykler der ikke fungerer...er langsomme osv.....Jeg ville satse på Stevens, eller lydmuren. alt. MC gården i slangerup

• #10   20. mar 2007 Har brugt Søborg MC en enkelt gang, samt min kammerat har brugt dem, der ud over har jeg været forbi dem og fået dem til at kigge og lytte på min cykel en enkelt gang, hvor Peter(indehaveren) straks smed hvad han havde i hænderne, og kom ud og hjalp mig, utroligt imødekommende, til trods for at det var 5 minutter i lukketid.. Jeg skal desuden have min cykel ind til dem om 14 dages tid, og hvis alt går som det har gjort de andre gange, så bliver det perfekt.. Jeg kan klart anbefale dem, ud fra de oplevelser jeg selv har med dem smiley

• #11   20. mar 2007 Rune: er glad for Søborg fordi jeg har gode erfaringer med dem. Ja de kan glemme nogle ting engang imellem, alt efter hvornår på sæsonen det er (forår og efterår er der travlt)
    De har altid meget at lave, og har en fast kundekreds. Det kan kun skyldes et kvalitetstegn. Man kan finde dårlige historier fra ALLE værksteder.

Kommentér på:
Service - Godt værksted i KBH

Annonce