612 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tilkøring"
Tilkøring...
Hej Nu er tiden ved at være inde til at jeg får min nye MC (Husqvarna 701 Supermoto) leveret :D . I diverse internationale fora har jeg læst, at mange af dem har et større olieforbrug, hvis de i...
Hej Nu er tiden ved at være inde til at jeg får min nye MC (Husqvarna 701 Supermoto) leveret :D . I diverse internationale fora har jeg læst, at mange af dem har et større olieforbrug, hvis de i...
Skrevet af: Morten S - 31. jan 2018
Handsker "tilkøring"
Hvor meget skal jeg regne med at et par læderhandsker giver sig? Har købt et par RST evo, fået dem hjem i small og medium. Kan få hånden i small, men den sidder virkelig godt til og vil ikke være ko...
Hvor meget skal jeg regne med at et par læderhandsker giver sig? Har købt et par RST evo, fået dem hjem i small og medium. Kan få hånden i small, men den sidder virkelig godt til og vil ikke være ko...
Skrevet af: Brian F - 11. apr 2024
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- græsklipning 650 kr.
- Fjern hvepsebo 500 kr.
- Hækklipning 1.000 kr.
- Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
- Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
- Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Min Blackbird blev tilkørt på rullefelt... langt det nemmeste!
Lidt god læsning:
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Og håber da på at nappe 500 mere de næste par dage.. Det lover jo ganske godt
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Satans møjsvin, undskyld mit franske :-S
Men nu er det vist ved at være tid at køre igen... i morgen tøffer jeg i hvert fald til Århus... Så fladt er her nu heller ikke, kom du til Vejle en tur, så skal du se bakker, ja næsten bjerger faktisk LOL
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
okay så pyt så tager vi cyklen på arbejde i morgen....hehe
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 319
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 319
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
Fredag:
Om formiddagen får de fleste steder tørt vejr med nogen eller en del sol, men i løbet af eftermiddagen bliver det skyet østfra, og i de sydøstlige egne kommer der efterhånden regn. Dagtemp. mellem 6 og 12 grader. Om aftenen regn de fleste steder, men i løbet af natten klarer det op østfra og temp. mellem 2 til 5 grader. Let til frisk, ved kysterne op til hård vind omkring nordøst.
så måske vi venter til lørdag...det er jo ikke fedt at køre bjerge i regnvejr.
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Sådan en flok radikale [CENSUR] Hvis de ikke ved noget, skulle de holde deres K....!
Jeg køre fanme til Århus alligevel!
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Så jeg køre sq, tager bare en regndragt med c",)
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
jun 2006
Følger: 140 Følgere: 141 MC-er: 5 Emner: 105 Svar: 1.792
Kom du ikke til Vejle bjerge i weekenden!?
Tilkøring