{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Tyveri {{forumTopicSubject}}

Torsdag den 12 sep i mellem kl 17 og 21 blev min motorcykel taget fra mit værksted/kælder i Tappernøje/Næstved
Jeg advare mod en grå Passat 3b med AB som første i reg nummer min nabo desværre ikk de andre tal ingen af mine naboer kender til denne bil. bilen er sent på min adresse 3 gang før tyveriet på tids punkter som 23 og 01.30 også her i mandag aften kl 22.30 hvor min nabo ikke nående at stoppe den da den skyndte sig væk.hvor jeg så dagen efter kan opdage at døren til hvor motorcykelen Har stået har været åbnet igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveri
  • #1   25. okt 2017 Jeg kigger arbejder meget i de områder, reg nummer og model på mc ?

  • #2   25. okt 2017 Er det en efterlysning eller en fortælling om et tyveri?
    Er det det første, så ville en beskrivelse med billeder hjælpe en del, også reg nr og tlf nr er gode ting.


  • #4   25. okt 2017 Søren R :Jeg fandt den søndag d 15 den var gemt i nogle buske da de tydeligt ikk har kunne starte den og i mandags har de så været på adressen for At kigge efter den igen>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:( jeg oplyser om at man skal holde øje med den grå Passat 3b og jeg vil gerne vide hvem ejeren er så de kan blive taget/anmeldt.. jeg er så pisse træt af men ikk kan have sine ting i fred>:(>:(>:(>:(>:(>:(>:(

  • #6   26. okt 2017 Også skal de lukke de grænser så vi ikk får de polakker og andet lort her op

Kommentér på:
Tyveri

Annonce