{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

mz 150... sælge, pris {{forumTopicSubject}}

hva kan man få få sådan en gammel sag,,?? kan ikk køre og er ikk pæn,, har dog været startet en gang.. men der er ikk rigtigt nogen der gider kigge på den...har mulighed for billeder. men kan ikk blive lige nu... den gamle siger det er en 150. men ved det ikk helt.. der er ikk nogen her inde der ligner den... dens lygte er nærmest bygget ud i stellet ellers ligner den meget den her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2111

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mz 150... sælge, pris
  • #1   26. mar 2005 Majjjjjj hvis den var køre klar var jeg klart interesseret

• #2   26. mar 2005 jamen det er den jo ikk lige..:P hva ville du gi hvis den ku.. dne er jo ikk særlig pæn.. tja.. laver kun knallerter.. men måske kan jeg finde ud a at lave sådan en gammel sag, sammen med den gamle,, ved bare ikk lige om jeg har tid...,

• #3   26. mar 2005 altså jeg regner ikk med det sku være meget den ville blive solgt for.. han har os et par stel,, og han siger han har papir på den mz

• #4   26. mar 2005 Hej Nicki S

Hvad årgang er den?
    Er den med firkantet forlygte?

MVH
    Bjarne Klit

• #5   26. mar 2005 aner ikk hvornår den er fra.. hehe.. men må jo stå på papirne til den... ha den har sådan en lygte.. må se hvornår jeg få tid til a ta billeder, så må han os lige finde papirne på den.. den er min farfars, men han gider ikk ha den stående mere.. så ville bare se om jeg ikk ku sælge den for ham,.. hehe.,.

Kommentér på:
mz 150... sælge, pris

Annonce