{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "vinterhi"
Vinterhi
Tjaa. Så er det snart blevet tid til vinteropbevaring. Fået kørt en små 5-6000 km i år. Får ikke kørt så meget på den nu. Det er sgu blevet for koldt. Savner det allerede :(
Tjaa. Så er det snart blevet tid til vinteropbevaring. Fået kørt en små 5-6000 km i år. Får ikke kørt så meget på den nu. Det er sgu blevet for koldt. Savner det allerede :(
Skrevet af: Cesav - 5. okt 2019
Vinterhi
Måske er det måden at undgå vinterdepri??? https://www.facebook.com/video.php?v=877984262246718
Måske er det måden at undgå vinterdepri??? https://www.facebook.com/video.php?v=877984262246718
Skrevet af: John(Horsens) P - 13. dec 2014
Vinterhi
Hey Allesammen Håber I har fået kørt mc hele sæsonen og nydt det gode vejr...og forhåbentlig stadig kører rundt nu :) Husk vinteropbevaring fra okt til marts 1000 kr hos mig :) Gi endel...
Hey Allesammen Håber I har fået kørt mc hele sæsonen og nydt det gode vejr...og forhåbentlig stadig kører rundt nu :) Husk vinteropbevaring fra okt til marts 1000 kr hos mig :) Gi endel...
Skrevet af: MOTORMUS (Mc-mekaniker og direktør hos: SA-Motorcy - 8. okt 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
- Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
- Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
- AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
- Montere lampe 650 kr.
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 62 MC-er: 12 Annoncer: 7 Emner: 54 Svar: 528
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
sep 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
jan 2009
Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 543
vinterhi