2.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 96 Svar

morten p
morten p
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

ups... der røg kortet ups... der røg kortet

så skete det.

Jeg var ude at nyde det danske forårsvejr.. Så jeg med ca. 160 km/t ud ad landevejen. Uden en eneste bil i mit vejbane. Så det modgående spor kommer en lastbil...bag den dukker med politimotorcykel frem. Jeg klikker 2 gear ned... og ligger mig ned under kåben... Jeg overhaler udover dobbelt spærrelinier op til flere gange... når 290 km/t... og fortsætter ca. 5 km... indtil jeg svinger ind på en mindre vej.. der kan jeg høre sirenerne og det blå blink. Så jeg vælger at holde ind. Han måler mig HELDIGVIS kun til 181km/t. Og gør mig opmærksom på, at jeg har overhalet udover spærrelinien... Men han vil kun skrive mig for at have gjort det en gang.
FUCK HVOR VAR JEG ÅNDSSVAG. Hvorfor slap jeg ikke bare gassen.. da han kom imod mig.. Så var der aldrig sket en skid!.

nogle der ved hvad bøden og straffen ca. bliver på ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ups... der røg kortet
  • #1   27. mar 2007 Jeg ved ikke, hvad straffen bliver, men du får dig nok en pause, og det synes jeg egentlig du har fortjent.

• #2   27. mar 2007 Du skulle have holdt farten, han ville jo ikke kunne hente dig:D.

• #3   27. mar 2007 Lyder til, at vi ses på vejen om tre år igen..

_________
    Jakob

• #4   27. mar 2007 De ser somregl igennem fingerne med sådan små forseelser som det der.

• #5   27. mar 2007 Dumt dumt dumt.. Der er vist ikke andet at sige... Det er jo bare en ommer..

• #6   27. mar 2007 Som du selv skriver i din overskrift, der kan vist ikke være nogen tvivl!!!
    Bøde-størrelsen tør jeg ikke tænke, æv æv æv.

• #7   27. mar 2007 Ti kendes for ret...
    Ti slag med et bræt... og er du neger får du mange flere..
    Nej .. Ved det ikke, men en øv situation.. du er kommet i..
    Mvh..

• #8   27. mar 2007 Hvad kørte du på?

• #9   27. mar 2007 Var det på cykel??? For du har da ingen mc oprettet? Ja, hvorfor reagerer man sådan? Jeg har også en slem tendens til at gøre som dig, og jeg tror det er fordi man føler sig "skyldig" i en hel masse fartovertrædelser... (som hr. betjent egentlig er totalt uvidende om!) Og ja, hellere få en advarsel, når du har bremset ned, end at tage livet af dig selv, eller andre, i forsøget på at slippe væk...

• #10   27. mar 2007 Puha den er nok ikke rar at få ind af døren,, regn nok med 2-3 år før du får kortet igen smiley .. Og så kan du ærge dig over at havde du bare sænket farten da du passerede ham havde han kun kunne give dig en advarsel mod at køre for stærkt da han jo ikke havde en måling på dig.. Men det er nemt at være klog bagefter smiley

• #11   27. mar 2007 Kom betjenten og lastbilen ikke MOD dig?!?! Hvordan kan man så overhale?!?!

• #12   27. mar 2007 Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan måler en mc betjent dig? Har de laser siddende på mcen som de kan bruge imens de kører? smiley

• #13   27. mar 2007 Hej morten p...... Øh....hvorfor gjore du det.? Når han kommer imod dig har han jo ikke en måling på dig.? Men han lyder da til at værer særdeles flink og så kan det værer du slipper med en betinget frakendelse og et klip i det ny kort pgs. spærelinien. Men det bliver en dommer der skal afgører det i dit tilfælde tror jeg , du kan vel også få lidt for at forsøge at stikke af.......

• #14   27. mar 2007 Ja surrøv men det er jo den chance man tager nå det går lidt stærkt

• #15   27. mar 2007 Surt.. føler med dig..

Bøden bliver nok omkring 5k

• #17   27. mar 2007 jeg syntes at det er flot klaret dersom du ikke engang har oprettet en mc, jeg syntes så ikke at der er grund til at sparke en mand som allerede ligger ned !!!, der er flere herinde som kunne ha risikeret det samme.

• #18   27. mar 2007 Jeg forstår ikke lige hvad du mener. I modgående spor kommer der en lastbil og en æggeskal trækker ud ?? måler han dig der ?? for hvis han først skal vende og så jagte dig, der når 290, så lyder det lidt mærkeligt...

• #19   27. mar 2007 Ja du skriver det jo selv kortet er væk og bøden bliver kæmpe. Det gode er at du er i live og ikke har slået andre ihjel, glæd dig over det og lad være med at køre sådan igen. Har selv lavet åndsvage ting på vifferen men har bestemt at det er slut med at køre rådden, har tråds alt både kone og børn.

• #20   27. mar 2007 man ligger som man har redt.......

• #21   27. mar 2007 Jeg er meget enig med Knud,- uanset hvad straf du får, så har du gjort dig ganske godt fortjent til den..

• #22   27. mar 2007 jeg fk taget mit kørekort for et par år siden kørte 117% for stærkt også på landevej. bøden kommer and på hvad din måneds løn er efter skat den bliver nemlig samme beløb.. desuden skal du til et fart kursus og bestå en teoriprøve og køreprøve som prikken over iet har du betinget døm i 3 år..... mener faktisk der er kommet nye regler så du både skal til bil prøve og til motorcykel ikke som i gamle dage hvor man bare tog til det ene og så fik man det hele igen

• #23   27. mar 2007 Læste den lige igen... nu er jeg oxo med :-S

Forstår stadig ikke helt at man prøver at stikke af fra en betjent der slet ikke har nogen chance for at se/bedømme hvad man har lavet....
    Men kald mig bare hellig osv. hvis du har kørt som du beskriver trænger du vist også til at par år med buskort...

• #24   27. mar 2007 han skal IKKE op til alt, hvad jeg ved af, kun personbil teori og prøve.

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    mar 2007

#25   27. mar 2007 jeg kører på en 2005 fireblade 1000rr. Men forstår ikke rigtigt hvordan han både kunne nå at bremse ned..vende om.. og ræse efter mig !!!. Men jeg roste også han´s køreteknik... det smilte han noget af

• #26   27. mar 2007 Ved ikke om det bare er mig, men jeg synes at det lyder som en røver...
    Godt nok er politiets nye Hondaér og Yamahaér rimlig hurtige men jeg tvivler stærkt på at han kunne nå at vende geden og accelerere op til de hastigheder du nævner uden at miste dig af syne.

• #27   27. mar 2007 Syntes du lyder ufattelig glad eller ligeglad i forhold til at du mister kortet og sådan en kæmpe bøde, jeg ville sku være helt nede over bare at få en bøde på 500kr.. og hvis jeg mistede kortet som der ikke skal meget til nu når jeg ikke er ældre ville da gøre mig pænt nedtrygt.. Bare min mening..

• #28   27. mar 2007 Jeg tvivler på at bent betjents mc kan nå at vende om og indhente en mc der kører med 290kmt....
    Og hvordan har han overhovedet målt ham? For at måle, skal han vel køre samme hastighed (og det har han ikke gjort da han skulle indhente ham) eller bruge metoden med at tælle over en hvis afstand, hvilket ved den hastighed, er rimelig upræsis? (kan kun være på øjemål og det ville jeg sgu ikke godkende) ...

• #29   27. mar 2007 Chris: Er der nogen øvre grænse for hvornår en MC-betjent vælger at doppe forfølgelsen ?

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    mar 2007

#30   27. mar 2007 han kørte på en 1300 yamaha. Nej, den er god nok. Men de første biler overhalede jeg med små 190 km/t... tror det var der, at han skød min fart. derefter var der fri bane.. så der fik bladen bare noget gas..... indtil de andre biler dukkede op længere fremme... der forbipasserede jeg med 290 km/t.

Ja. det var sgu det dummeste jeg længe har gjort. Så gider ikke blive ved. Med at høre på folks kommentarer !!

• #31   27. mar 2007 hvis man gør noget... så skal man gøre det ordenligt! ellers skal man lade være!

• #32   27. mar 2007 Det var satme ærgeligt, det er ellers rart lige at få kørt sådan en fætter ud engang imellem...
    Jeg har totalt respekt for at du kan grine lidt af det nu :D... !!

• #33   27. mar 2007 Det må være fordi Honda viser 90 for meget på speedometeret...det har jeg hørt før smiley så bøden blir nok ikke så stor...hehe... men sur røv alligevel..

• #34   27. mar 2007 LOL Jon N, det er korrekt, jeg havde sgu bare holdt rullen på.

• #35   27. mar 2007 --> Kim Nordjylland
    Lyder meget optimistisk smiley hehe

• #36   27. mar 2007 Kim (Nordjylland) N
    Det er i og for sig ligegyldig hvad du vil godkende..
    Hvis det kom for en dommer, hvem tror du så at han tror mest på,- dig eller politibetjenten?
    Men hvorfor også gøre vrøvl,- det gør man kun hvis man er uskyldig..Har man gjort det man blir anklaget for, så gør man ikke indsigelser, man tager sin straf som en mand..

• #37   27. mar 2007 Lyder son en rigtig god og sjov opdigtet historie, han ville aldrrig kunne nå at vende så hurtigt at han kan indhente den fart som der påstås kørt med, Sorry
    OG HVORFOR OPRETTER DU SÅ IKKE LIGE DIN CYKEL NÅR NU DU HAR EN. Det er jo et galleri og jeg vil se cykler :o)

Mvh
    Rolf

• #39   27. mar 2007 Hov, du må da forvente folk ikke ligefrem klapper af beundring over dit stunt.....
    Synd du ikke bare tager farten af da du ser ham første gang - for han har jo ikke målt en skid på det tidspunkt.
    "forbipassere med 290km/t" sygt .....

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #40   27. mar 2007 Alle politimotorcykler har "Police Pilot" idag, og skal derfor ikke bruge mere end fartsynderen i deres målefelt i 3 sek - så er man 100% bustet. Den med at tælle over en distance eller køre samme hastighed, er altså ikke brugbar til at frakende kørekort eller udskrive bøder på.
    De SKAL have håndgribeligt bevis i form af en anden betjent eller en videooptagelse.... Har du ikke set sådan en, så ville jeg nok vælge at gå i retten med sagen, hvis den gør at du mister kortet.

Alle vi andre har sikkert også gjort noget dumt engang eller to, så jeg synes det er lidt forkert at flippe sådan ud over det. Du ved godt det er forkert at køre på den måde, så lad det blive ved det...

• #41   27. mar 2007 Jeg fatter heller ikke lige, at han kunne indhente dig ved de hastigheder der?
    Mener politiets grænse går til 220 km/t, hvorefter det er betjentens eget ansvar om han vil fortsætte eller ej?

• #42   27. mar 2007 Jeg kom sku også galt afsted i lørdags. Overhalte et par venner på en landevej den kom noget over 200 men satte så farten ned på 160 ca. da jeg så en bil der trak ud bagfra med høj fart. det var så finn og helge der sad og vinkede i en bil uden blink. Øv mand tænkte jeg da jeg holdt inde og mine venner suste forbi. De sagde jeg godt kunne fedte ind i deres bil og finde mit kort frem. ford et fik jeg ikke igen. Menda de kun kunne køre 180 og vi havde snakket lidt frem og tilbage ville de skrive ikke under 160 kmt. Har så regnet lidt på det og ender med 3 års betinget, ny teori. køreprøve og 5000 kg. sur røv. Ninjaen er til salg smiley

• #43   27. mar 2007 men det skal lige siges der er flere og flere og de fleste af deres nye MC'er har vist måling på.. så pas på der ude..

ps. min buddy kører ikke MC kun patrulie vogn.

• #44   27. mar 2007 ups.. kom til og slette det gamle indlæg, så bare glem hvad jeg har skrevet, det giver ingen mening uden det andet..

• #45   27. mar 2007 NUTNIK. Tror ikke dem der stoppede mig har noget på min fart. de snakkede om at der var nogle teknikkere der skulle kigge på der speedometer.. Er sku træls at man skal gå og vente på sin "dom" men ens egen skyld..

• #46   27. mar 2007 ja synd du ikke bare slap gassen.... så havde de ikke været noget.... havde jeg sku selv gjort..... er ikke så meget tilhænger af at køre fra politiet!! mest for andres sikkerhed... man man kan jo altid lige være lidt fræk lige og snuppe en sidevej hvis kan har på fornemmelsen de vender om og man ikke er i snakke humør.... smiley

• #47   27. mar 2007 BLA BLA BLA... STOP NU JERES TUDERI. Prøv at tænke på hvor flot verden ville se ud hvis alle kørte lige så pænt som alle jer! Hånden på hjertet, hvor mange af jer kører så ikke over 80 når i kører på lande vejen??? Jeg kører sgu ALDRIG kun 80, godt nok heller ikke 290 (Tror sgu japsern ville værer ked af det ). Men lad os da alle sparke på den som ligger ned!!! Tag jer dog sammen, det er jo ikke ALLE der er lige så perfekt som Knud (Vestegnen) J, eller også er det fordi at kører Suzuki Intruder er lige som at kører trillebøre med en hånd!!! Nej Morten P, shit happens når svinene er på gaden og sådan er det bare... Du fik taget det med stil! Så bag da man lidt op i den svære tid!!!

Thomas

• #48   27. mar 2007 bak ikke bag :O)

• #49   27. mar 2007 Thomas Randers... he he.. kan kun smile.... :))

• #50   27. mar 2007 klovn

• #51   27. mar 2007 Hvis du vil af med den Blade der så kan du evt. lige tilføje mig som ven.

Shit happens, har også selv en betinget.

• #52   27. mar 2007 Bak op???!! For hvad?? For at han kan køre 290 km/t forbi nogle biler?
    Jeg står altså ikke i første række for at klappe på skulderen.
    Og, jo jeg har osse kørt over 80 på landevejen....

• #53   27. mar 2007 Jah, kort sagt: dumt. Men det ved du jo... Til gengæld kan alle tabe hovedet, vi er jo kun en slags mennesker smiley Så tag det med oprejst pande, du kommer jo ud at trille igen. Bare lidt klogere!! Held og lykke med det hele.

~Nordskov

• #54   27. mar 2007 tja man lærer af sine fejl Og MC betjente de er sq sværre at køre fra smiley De kan nogle tricks smiley

Kryds fingre smiley

• #55   27. mar 2007 Chris D hvor lang strækning er det over for at det holder i retten??
    Og hvor langt er det afstanden max må være.. Ja man høre jo så meget..

• #56   27. mar 2007 Mmm ja.. >:-)

• #57   27. mar 2007 Hmm hehe ved sgu ikke lige hvad jeg skal sige til det...gider hverken give ris eller ros...det må din samvittighed selv sørge for når du bli´r nødt til at sælge cyklen...
    held og lykke i fremtiden
    Anders

• #58   27. mar 2007 Så har man hørt det med: En Yamaha der henter en Honda!!!
    Den må du sgu længere ud på landet med.
    smiley
    Jan L

• #59   27. mar 2007 Chris D

Og hvordan virker det måleudstyr? Bent betjents mc er i bevægelse med x fart og den anden er i en helt anden x fart ( og jeg går udfra at abegge parter øger hastighed hele tiden), hvordan beregnes det helt præsis, og hvor måler den fra/med/på?

• #60   27. mar 2007 Kim: Hvis der er en laser monteret, som er forbundet med noget, hvor betjentens egen hastighed hele tiden registreres burde det vel ikke være umuligt? smiley

• #61   27. mar 2007 Ja for et par år siden var der en her i thy som hmm "ikke" tabte en sag pga. målingen ikke strækte sig over langt nok (km) plus de ikke var tæt nok på ham..

• #62   27. mar 2007 ???
    tja jeg tænker øv men...-290 over dobbelt spærrelinie???
    du er sgu syg...-måske er det meget godt for dig ikke at have kortet...

• #63   27. mar 2007 Nej ikke umuligt, men mc betjent skal lige vende rundt og alt det der= han burde være så langt væk at betjent ikke ligger i røven og kan ramme præsis på pladen med laseren( da den jo må være fast monteret, skal det jo gå rimelig ligeud og køre bageved uden noget imellem).

• #64   27. mar 2007 ja havde der nu været en bilist som var kørt ud foran dig så havde bilisten fået al skylden herinde på mcgalleri, grotesk men sandt

• #65   27. mar 2007 Jamen der er da kun at sige, kør med omtanke.. Og godt at der ikke kom nogle tilskade her...

• #66   27. mar 2007 Villy: Det tror jeg så IKKE du har ret i. En bilist der trækker ud foran et fjols med 290 er sgu den uheldige, så kan mc'isten kraftedme bare slappe af smiley

• #67   27. mar 2007 knallert! GAB....

go sommer

• #68   27. mar 2007 Det er bare oki.
    Men igen kør med omtanke..

• #69   27. mar 2007 Hold da kæft en røverhistorie...

Rune

• #70   27. mar 2007 Når i mødes kører betjenten 22 meter/sek. (han ligger bag en lastbil så han kører nok omkring 80 eller er der noget med de kun må køre 70 og han overholder nok hastigheden med en betjent bag sig, pyt med det vi siger 80)
    Du kører 44 m/s og giver gas til 290, du kører på en hurtig maskine så fra 160 til 290 skal du nok bruge ca 6 sek. dvs efter ca 6 sek. er du nået ca 375 meter, betjenten bruger nok ca 2 sek på at brense ned 2 sek på at vende (vi antager at han er stuntkører i sin fritid) altså han når ca 11 meter på de første 4 sek på de næste 2 sek når han (85 km/t) 47 meter, altså 328 meter bag dig, men du kører 290 og han kører 85.
    Så lang så godt.
    Du kører ca 5 km med 290 (ja ja højt sat) det tager ca 62 sek. betjenten er efter ca yderligere 12 sek oppe på 250 så efter yderligere 50 sek har han kørt 3472 meter + ca 552 meter som han nåede da han kørte fra 85 til 250.
    Det vil sige at han efter 5 km kun er 1 km bag dig, du skal fra 290 til svinghastighed ned af en sidevej, det bruger du nok ca 4 sek på på de 4 sek kommer betjenten 277 meter, dvs. når du svinger er betjenten under 700 meter fra dig.
    Så til dem der tror at man bare kan stikke fra en MC betjent, tro om igen. Ved godt at mine beregninger ikke er helt nøgagtige, og om betjenten nåede 250 eller 220 gør ikke den store forskel ca 150 meter.

Så møder du en MC betjent slip gassen og brems de kan ikke gøre dig noget somhelst hvis de ikke har målt dig og det er ikke forbudt at bremse, han kan jo ikke bevise om du bremser hårdt eller bare lige justerer farten, din baglygte lyser jo lige meget..

Men et flot forsøg, selv om jeg tager afstand fra det.
    Jeg vil sige at det er muligt at i har nået de omtalte hastigheder

• #71   27. mar 2007 ellers en fin udregning Martin, men har sgu aldrig hørt om en cykel der bremser ned fra 290 til svinghastighed på 4 sek

• #72   28. mar 2007 Nej heller ikke mig, men det betyder bare at Betjenten kommer endnu tættere på, så det gør ikke så meget, ville bare ikke underminere en god "fisker" historie

• #73   28. mar 2007 hvis betjententen kører 250 bruger han jo den samme tid på at bremse ca jeg mener ikke at det kan lade sig gøre at hente en cykel der kommer imod med 160 og gasser derfra hvis man først skal vende osv... min mening er at det klart er en røver

• #74   28. mar 2007 Ja han bruger også nedbremsningstid, men han er længere bag ved å der går nogle sek inden han begynder og har derved lettere ved at se hvor der drejes af

Men ja klart der er en røver, men en god røver

• #75   28. mar 2007 jep altid rart med et kontroversielt indlæg smiley

• #76   28. mar 2007 Munchausen han tager pis på os

• #78   28. mar 2007 det er først på Søndag det er den første April

• #80   28. mar 2007 Hehe.. Ja, kan man overhovedet høre den slags ved den hastighed?

Jyden: Skal du ikke til at trille lidt rundt med gutterne fra Hatten MC i år? Der køres jævnligt fra det gamle polititorv i Randers! smiley

• #82   28. mar 2007 Bare at køre 290 i 5km er rimelig hårdt... især på en landevej..

Jeg gik 300 på klokken fra køge til fields en dag.. og man køre ik særlig meget andet en forsinket lyd og ens udstødning.. Blev dog ikke stoppet...

Men altså, vi køre for hurtigt alle sammen.. vi ved det, så ingen grund til at sparke til en som ligger ned - ja, 290 er måske liiige hurtigt nok.. men so what.. går hurtigt at komme derop, går hurtigt med at komme ned... ikke at det gør det mere sikkert, men de fleste på en stor sports maskine køre ikke 80 på landevejen hele tiden, eller 110/130 på motorvejen hele tiden..

Hvis det du skriver er rigtigt - bad luck, du blev snuppet.. Det går hurtigere end hvad du regner med smiley

og om han skriver dig for at overskride en spærrelinie kan da være ligemeget, når han har målt dig til 181 smiley

• #83   28. mar 2007 Nej, ikke endnu, men regner med at melde mig ind nu her når jeg får ny mc og får taget et par ture med dem! smiley Kørte en del med dem sidste år, var med i mosten, i skagen og sådan.. Det er sgu en flok fine fyre! smiley Men klart.. Bliver sgu klubbens kid! smiley

• #85   28. mar 2007 Udemærket røver, indtil man tænker over det.

• #86   28. mar 2007 Det lyder lidt som en joke; Hvem vil sætte fart OP efter at have spottet en Politier'.

Derudover - vær glad for at du ikke påkørte en familie på udflugt. Det havde givet dig en livslang straf.......

/Henrik

• #87   28. mar 2007 Tumpe! Du fortjener faktisk at få taget kortet! Og du er med til at bidrage til at alle vi mc-ister får et endnu dårligere ry...

• #88   28. mar 2007 Nægter at tro han på nogen måde har kunnet hente dig igen, det kan han simpelthen ikke.

1. Han skal bremse ned og have vendt omkring.
    2. Han skal accelerere op til min. 290 for at hente dig
    3. Politiets MC'ere render ikke 290
    4. Politiets MC'ere render omkring 250-260max

Så hvad du end har røget... Drop det, det virker ikke efter hensigten

• #92   28. mar 2007
    Jeg var SÅ tæt på at få et kodylt skrald fisse igår.
    Jeg stod med bukserne helt nede om knæene og et gigantisk jern på.
    Jeg manglede faktisk kun fissen...

- og det er ganske vist...

• #93   28. mar 2007 Magasin (- handler ikke i Føtex..;-)

• #94   28. mar 2007 Mente nok det var dig jeg så.... Men jeg ved sq ikke helt med "gigantisk"....

• #95   28. mar 2007 HVAD!!!! - den er 290mm.
    (men jeg blev kun målt til 181mm, da ordensmagten endelig indhentede mig)

• #96   28. mar 2007 Nice comeback! Nu snakker vi diameter ik'? Den fortsætter vel ca 5 km.... :-S

Godt så! -Eller noget

• #97   28. mar 2007 DU er sku en rigtig mand....repsket..

• #98   28. mar 2007 kan kun sige at hvis man skal leve sådan et nummer så skal man holde gas på og altid benægte et hver kendskab til aæt på ethvert tidspunkt

OG TIL ALLE JER SELV HØJTIDLIGE MENNESKER, I KAN DØMME ANDRE, DEN DAG I BLIVER BETJENTE ELLER DOMMERE, INDTIL DA SÅ **** JERES ****

• #99   28. mar 2007 Har lige fået bekræftet historien af en kammerat, så den er skam god nok.... Sur ræv, Morten.... Godt nok utroligt at han ku hente dig...:-)

• #100   28. mar 2007 det er bare bittert når man bliver taget...

Alle har vel kørt for stærkt.

• #101   28. mar 2007 Nej nej nej... har opgevet at læse hele tråden...
    Henrik S's indlæg er simpelthen for spasssss!!! tak for underholdning!!!

Poster det lige igen;
    Jeg har prøvet det samme på min...
    Jeg flåede den på hjul i 3. da jeg rykkede forbi et begravelsesoptog og ved 265 landede den igen og så opdagede jeg en mcbetjent ligge 3 m bag mig..
    Jeg gav den 5. gear og den lavede en 300 m lakrids og gav lidt dækrøg..
    Ved 325 overhalede han og råbte til mig at jeg skulle stoppe... Jeg sagde at jeg ikke ville og efter en hyggesnak på et par minutter satte vi farten ned til 200 og efter et par km stoppede jeg...
    Han noterede mig for 81.... det svin....

Bla blabla... jeg tror ikke en skid på den historie Morten P...

Ses derude..
    Du kører vel knallert??

GOD HUMOR!

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    mar 2007

#102   28. mar 2007 det er da utroligt så smarte folk er herinde. Det passer desværre... Selvom jeg hellere ville have det var en røver. Betjenten nåede at indhente mig, da jeg kørte under 200 km/t det f'ørste stykke tid... Indtil jeg overhalede bilerne.... Og kom ud på et langt lige stykke hovedvej... Der gassede jeg op til 290km/t... og holdte den indtil den første sidevej dukkede op... da jeg så bremsede ned, for at tage svinget... og kom igennem kunne jeg høre ham komme indtil svinget... og valgte at stoppe. Desværre ALt for sent.

• #103   28. mar 2007 Thomas <<RANDERS>> L
    Nu er jeg sgu gal.
    At køre Intruder er overhovedet ikke som at køre trillebør.

• morten p
    morten p Tilmeldt:
    mar 2007

#104   28. mar 2007 jeg ved overhovedeti kke hvorfor jeg fortsatte.. det er sgu det dummeste jeg nogensinde har gjort. jeg skulle jo bare have sluppet for gassen.. da han kom imod mig.. Han kunne jo ikke måle noget som helst på dette tidspunkt. Men det er altid nemt at være bagklog. SKET ER SKET. Håber bare på det bedste

• #105   29. mar 2007 jeg mener at have hørt at politiet har en måle ting de trykker på i det man kører forbi dem, og så regner den din gennemsnitsfart ud ved hjælp af tid og distance, når de når op til dig. kender en der fik en bøde på den måde..

Kommentér på:
ups... der røg kortet

Annonce