409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Det blev sgu en bandit Det blev sgu en bandit

Fornuften måtte råde. Kiggede på cbr 900 igår ... sådan en dør jeg sgu af så jeg kørte tilfældigvis forbi en forhandler der havde den smukkeste GSF 650 bandit stående til de rigtige penge.... så den kom jeg søreme til at købe. Pics kommer asap. Skal hente den imorgen ;o)
Nogen der har erfaringer med den slags maskine ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det blev sgu en bandit
  • #1   28. mar 2007 Jamen tillykke! Det er da den fede maskine du har fået dig købt! Men altså, forvent nu ikk en CBR 900, for det er det altså ikke, de er vildt forskellige...

• #2   28. mar 2007 Det er helt sikkert ikke den samme, men jeg kiggede også lidt på behov og triller lange ture istedet for ræs og så er en bandit vistnok mere anvendelig. Synes så også at cbr´en var lidt skræmmende bare at sidde på.

• #3   28. mar 2007 Er 70k for en 05/05-2005 maskine der har kørt 9000km ikke en ok pris iøvrigt ? Det er en ældre herre der har haft den så den er pudset og ser splinterny ud. 70k er hvad jeg får den får på gaden på plader og klar til at trille.

• #4   28. mar 2007 "Kiggede på cbr 900 igår ... sådan en dør jeg sgu af"

Det gør man sgu af dem alle sammen hvis man ikke tænker sig om.

Men tillykke. Du bliver med garanti tilfreds med at køre Bandit... og da især til den pris.

Good luck, glæder mig til at se den herinde

• #5   28. mar 2007 Jamen en CBR er jo også en racer at sidde på! Så det skal man i hvert fald være parat til... Men en bandit er bare kanon ( skal jeg jo sige ) til alting... Hvis man ikke kører motorvej kan man kører en hel dag uden ondt diverse steder, og den er egentlig fin til søndags hyggeture... Er sikker på du blir super glad for den, er jeg i hvert fald for min 600:)

• #6   28. mar 2007 Tillykke med købet!

Der er intet som en ny cykel! Prisen passer nok meget godt - nypriserne er vist ikke så høje igen for 650-Banditterne... Har du fået presset noget udstyr med i prisen - man kan jo lige så godt prøve?

• #7   28. mar 2007 naa.. men slipper så for leverings omkostninger, plader osv. det ordner de, så 70k er vist fint nok

Kommentér på:
Det blev sgu en bandit

Annonce