{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.833 visninger | Oprettet:

øv øv øv øv øv øv øv øv øv {{forumTopicSubject}}

Så skete det også lige for mig.
Dagen startede nu heller ikke helt perfekt. Kom til at diskutere lidt med kæresten ang kønsroller... Fedt...
Så sætter jeg jeg mig ud på cyklen og kører på arbejde, og da jeg kommer frem er der ikke lige nogen pladser så jeg vil lige vende... men... Det resulterer så i at midt i vendingen mister jeg balancen og cyklen tipper til den ene side (højre). Jeg får lige sat benet ned og holder igen men kan ikke holde den og den vælter lige det sidste stykke og rammer jorden og jeg ryger efter... ØV.
Det endte med et ødelagt sidespejl der ikke var mere end 1 1/2 år gammelt, og så en lille smule ridser på kåben.

Så husk det nu...

Pas på jer selv derude. Også når i skal vende.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv øv øv øv øv øv øv øv øv
Kommentér på:
øv øv øv øv øv øv øv øv øv

Annonce