Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc bukser
  • #3   22. nov 2017 Hej Henrik

Jeg kan se at du er fra københavns området.. Husk at det er Black Friday på fredag
    Ved at bl.a. FA motorsport i Brønshøj har vilde tilbud med 20% på Rokker gear og 40% på andet beklædning i shoppen.

Stevens MC på amager holder også Black Friday smiley

• #4   22. nov 2017 Jeg vil kigge forbi de steder og se om der er noget af det der falder i min smag smiley

• #5   22. nov 2017 Bor du tæt på Sverige, så kik på Halvorson eller Lindstrand. Super kvalitet og ok priser i Sverige.

• #6   22. nov 2017 Nej jeg bor ikke lige så tæt på Sverige så men jeg kan kigge på deres hjemmeside og se på det smiley

• #7   22. nov 2017 Super kvalitet. Jeg havde et par mc jeans fra Lindstrand i strid M ( jeg er 180/88) de sad godt til, men det var ikke optimalt af køre i dem. Byttede med et par fra Trilobite Paradoe som et en god kvalitet. Lindstrand er areal en tand bedre i sikkerhed. De vejer 1350 g mod små 1000g for Parado. Har jeg tabt igen 4 kg og nu ville de passe perfekt :'(??

• #8   22. nov 2017 Jeg kører i Bull-it bukser.. De er lavet i noget kaldet Covec. I modsætning til kevlar så forsvinder det ikke ved sved og vask. og er 4x stærkere (de påstår selv at det er verdens stærkeste bukser) Det er CE level2 godkendte jeans smiley

Køge mc forhandler dem..

Vil klart anbefale dig at prøve gear inden du køber

• #9   22. nov 2017 www.louis.de

Kommentér på:
mc bukser

Annonce