{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GOD TUR!!!
  • #1   29. mar 2007 Det bliver SUPER fedt smiley ærgeligt at du ikke kan komme med..! Jeg må se om der er plads til et kamera i "baggagerummet" på min ninja smiley
    Til de andre: Vi ses derude! smiley


  • #2   29. mar 2007 Jeg vil også bare lige sige F... J..! Altså hvem gider dog spilde tid og penge på at køre så langt på motorcykel sammen med så mange andre og ende med at holde i kø i kbh! HAHA hvor dum er man så.. Nej nej så hellere drøne rundt alene herhjemme og ja der er ihvertfald ikke noget misundelse herfra smiley nå men kan jo være jeg bliver lige så sindsyg som jer andre næste år og tager med der.. . heheh *øv*

  • #3   29. mar 2007 Jep - SES...

    Kører lige om lidt... Kører rundt lidt først..

    __________
    Jakob


  • #4   29. mar 2007 ÅRH hva fan.. Nu vil jeg sq også ud og rulle :P.. kunne være man skulle tanke før turen hehe..
    Jesper: Kom nu afsted!!! Du kan sagtens nå med i aften smiley


  • #5   29. mar 2007 Hehe jeg kan sku da ikke nå at køre fra Randers nu og ende i kbh inden det hele faktisk er slut.. smiley hvis jeg skulle have været med skulle det have været på færgen kl.11 fra århus sammen med de andre herfra.. nitte siger jeg bare når man ikke kan få lov til at få fri fra arbejde.. og så når man har 2 ugers ferie fra imorgen!! Men jeg vil så få min tid til at gå med noget gokart i århus i aften i stedet for.. Hyg jer lige for mig også..

  • sebastian ?
    sebastian ? Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 2 Emner: 37 Svar: 70
    #6   29. mar 2007 tager sku også et kamera med, så vi kan få taget nogle gode billeder.. smiley men vi ses.. køre først om en lile time smiley

  • #7   29. mar 2007 Du har 3 timer til at være på Nørrebrogade..! Hva er problemet? smiley hehe..
    OK, skal nok rulle lidt ekstra for din skyld smiley
    I'm out!


  • #8   29. mar 2007 hehe det ville jeg så lige kunne nå if krak hvis jeg kørte nu og til århus og sejlede med det samme og ja. not .. hehe ikke denne gang desværre..

Kommentér på:
GOD TUR!!!

Annonce