373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

lejere i bagsvinger lejere i bagsvinger

Hej jeg er lige blevet en anelse mere gråhåret, havde bemærket at min GPX 750 kunne finde på at ligesom at den drejede lidt med bagenden, den har meget slør i bagsvingeren, så jeg bestiller et sæt nye lejere, de kommer i dag, jeg var en glad mand, så bliver den nok klar til Påske, meeeen så nemt gik det ikke,jeg fik baghjul, kædeskærm,,lydpotte, bremser af men ikke bagsvingeren, nu har jeg samlet det hele igen, så nu skal den på værksted, JEG gider ikke mere.......HELDIGVIS har jeg stadig min gamle Z 650 den kan almindelige mennesker da makke med.......GOD SOMMER

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lejere i bagsvinger
  • #1   30. mar 2007 øv hvor ærgerligt, når du nu havde pillet alt det der af, hvad var så årsag til at du opgav
    jeg ved godt at det er lidt kompliceret, men du var jo kommet langt

• #2   30. mar 2007 Jeg kunne bare ikke få de arme der sidder på bagsvingeren af, og jeg lagde på et koldt cement gulv brillerne duggede, lyset var ikke for godt,og jeg blev mere og mere hidsig, så på mandag skal den på værksted , og de vil godt bruge de dele jeg har købt, det var jo dejlig, for jeg kommer ikke til at bruge dem.....

Kommentér på:
lejere i bagsvinger

Annonce