{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Hjelm {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt den har været oppe en milliard gange, men jeg skal have mig en ny hjelm, da den jeg har er noget billigt l*rt, og det hviner og skriger i den så snart man kommer bare en smule op i hastighed.
Så det skal være en støjsvag hjelm, med et minimum af dug, og gerne med lidt gejl i form af drager eller anden fin dekoration... Lidt barnlig er man vel smiley
Jeg har fået feriepenge og regner med at ville bruge 3-4000 kr på den, hvis den er god..

Nu har jeg hørt så meget godt om Schuberth S1 herinde, er det den mest støjsvage hjelm man kan få? Hvad koster sådan en fætter, og hvem forhandler dem? Jeg vil gerne ud og prøve den selv, frem for bare at bestille den hjem over internettet..

Så har jeg også haft kig på en Shoei, mest fordi de er så flotte med drager og sager, nogen der ved hvordan de er mht støj?

På forhånd tak for hjælpen, og håber I bærer over med dette ellers meget brugte emne..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelm
  • #1   30. mar 2007 Kan kun sige 1 ting HJC hjelme tag et kig på deres topmode HQ-1 Euro eller USA standarder AC-12 ligger omkring 4000,- HJC er dem i verden der producere flest hjelme.. Selvfølgelig er der også andre der duer, men dette er toppen..
    (link fjernet)

• #2   30. mar 2007 Mit valg ville helt klart være en Arai, det er klart den bedste hjelm jeg har prøvet. Schuberth S1 er meget lydsvag, men også meget varm, da den lukker helt til i halsen.

• #3   30. mar 2007 Kan kun sige godt om Schubert S1, men tror ikke du kan få den med drager, men med nogle fancy staferinger kan du da. Hvis det bliver sådan en, så se om du ikke kan få forhandleren til at tage visiret i bytte mod en merpris, og få et visir medindervisir, så kan den med garanti ikke dugge!!!
    Hvis du kører et smut til Tyskland er der en lille tusse at spare, jeg gav 3300 for en matsort med indervisir, og sådan en næse tingest.

• #4   30. mar 2007 Tak for jeres svar - Jeg må vist hellere komme ud og prøve sådan en Schuberth S1 og se hvordan den er. Man kunne jo være så fræk at tage ud og prøve den hos en forhandler herhjemme og så bestille den hjem fra Tyskland. Ved ikke om det kan betale sig at køre hele vejen derned, så skal jeg da godt nok have mange flasker rødvin og coca cola kasser med tilbage smiley

• #5   30. mar 2007 Hej,

Hvis du kan passe en S1 i str. XS (52/53), har jeg en du må købe til 2500,- Den er fra sidste år, men har ikke kørt ret meget med den, fordi den er for lille. smiley

Men skriv en privat besked hvis du er interesseret.

Kommentér på:
Hjelm

Annonce