{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bakken -antal mc'er
  • #1   30. mar 2007 har hørt at der skulle være ca. 8000stk Men jeg vil personligt skyde på over 10000...damn der var sku mange smiley

• #3   30. mar 2007 BAHHHH!!!! jeg sidder så herovre i jylland og tænker "TI TUSIND" for F..... hvor ville jeg godt have været med!

SÅK!!!!

• #4   30. mar 2007 Jeg stod ved runddelen, og jeg kunne i et hvert tilfælde, se tætpakkede mc ned til lyskrydset ved kapelvej, altså der hvor Assistens kirkegårdens mur stopper....

Jeg har ikke før stået, så langt tilbage i feltet, så jeg ved ikke hvad det betyder for antallet af mc'er

smiley

• #5   30. mar 2007 Gætter på 8.000 stk. Holdt selv ved sogenfrigade, men har og for et par år siden, holdt helt nede ved assistens kirkegård, hvor der også var 8.000 MC'er

• #6   30. mar 2007 Ak-->
    Det var da bare at køre. Jeg tog turen fra det vestjyske (835 km tur/retur).
    Jeg vil skyde på 8-10.000 mc'er.

Da vi var kommet ud til bakken gik vi ind, fik noget at spiste, gik rundt en times tid og gik så ud igen. Der stømmede der stadig motorcykler ind til bakken i en lind strøm.

• #7   30. mar 2007 JEG stop på strandvejen og kiggede på... Og jeg er nærmere over 10000 end under... De kørte i en strid jævn strøm i en time og 20 min... He he he det er mange cykler!!!

• #8   30. mar 2007 Jeg ville satme også gerne have været med da.. fanme trist at jeg ikke kunne få fri.. men fra nu af står den så på 2 ugers ferie så må jeg bare ud og køre lidt nu her.. men jeg skal helt sikkert med næste år.. det er 100000000% sikkert da..

• #9   30. mar 2007 der var motorcykler helt ned til hvor den gule mur sluttede.. der var sindsygt mange..!

• #10   30. mar 2007 Enig med Jesper.... AK
    bare kom afsted..... totalt fedt arrangement.....

• #11   31. mar 2007 Jeg kom desværre for sent til selve starten, hentede jer først ude på strandvejen fra østerbrogade. Gad ellers godt ha oplevet så mange motorcykler starte på samme tid! DAMN! Men men, en kammerat stod ved rundelen. Han sagde at der gik ca en halv time fra starten var gået, til de kunne begynde så småt at køre. Så der må eder satme ha været mange smiley

~Nordskov

• #12   31. mar 2007 Det var det fedeste at stå midt i flokken og starte alle maskinerne op, der var sku jordskælv på Nørrebro i torsdags. Det bulrede som om der kørte en flok Leopard kampvogne gennem gaden.

Fuck af ungdomshus, hvis ikke i kan lave mere ballade end vi kan, oven i købet uden vold, så bliv hjemme i mors skørter hvor i hører til.

Kommentér på:
bakken -antal mc'er

Annonce