706 visninger
|
Oprettet:
Yamaha R6 Dooooohhhhh ned på siden {{forumTopicSubject}}
Satans..... Lavede lige tricket med at sætte MC'en fra mig uden at få støttefoden ordentligt på plads. Så den måtte en tur ned på venstre side. Den har fået lidt småskrammer på dækslet, kåben, sidespejl, gearpedal og en enkelt lille ridse på tanken. Det værste er dog at jeg nu har problemer med gearerne efter stuntet. Den har problemer med at gå fra 4 til 5 samt gearer flere gear ned på en gang. Hvorfor sker dette?? Er det nogen til kender til dette problem på R6'eren og er der nogen der kender omfanget af en repeation??? Kan I anbefale nogle malere i Vejle egnen??
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 768
Nu har jeg ikke selv mc, men har haft en del gear knallerter.
Og hvis gearpedalen har fået et ORDENLIGT slag kan den godt fucked lidt i gearene, mit råd. Kør den på værksted. Hellere have en prof der ved hvad han laver til at fikse det, end selv begynde at rode med noget, som kan komme til at koste dig RIGTIG mange penge.
Der er en god maler i billund.. Men kender du ikke en som kender en som kender en.. som kan gøre det...?
Mvh
Michael
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 327
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
Men bare et gæt herfra....
Kan det mon være fordi gearstangen er hoppet lidt af, eller fået ødelagt de der bøsninger tingester?
Håber du forstår hvad jeg mener.
aug 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 3
Min MC skal klar oprettes på dette fantastiske Galleri men venter lige til den er helt på højkant igen.
Yamaha R6 Dooooohhhhh ned på siden