{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bluetooth
  • #1   3. dec 2017 Har selv overvejet det, du må gerne melde tilbage hvis det er noget ved det smiley

  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #2   3. dec 2017 Kører selv med Sena 10 system (S eller R kan ikke lige huske). Det fungerer udmærket men er irriteret over at man skal op i deres 20 serie for at kunne bruge intercom samtidig med at du får f.eks gps instrukser fra din tlf.
    Det var jeg ikke opmærksom på før jeg købte og ville have valgt anderledes hvis jeg vidste det.


  • #3   3. dec 2017 Hvis man bare skal have intercom mellem 2-4 kørere er 10 serien vel fint ikke?
    Synes den der 20s model er lidt for stor at have hængende på siden af hjelmen smiley


  • Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #4   3. dec 2017 Jo så er den helt fin, og med glimrende lyd. Fordelen ved u serien er også at den sidder inde i hjælmen og er meget diskret.

  • #5   3. dec 2017 Jeg har en 20S evo.
    Og den er fantastisk.
    Sidder fint uden på hjelmen og er ikke i vejen.

    Sena er et fantastisk mærke


  • #6   3. dec 2017 Har også selv tænkt på det, du må gerne skrive tilbage hvis det bliver godt smiley

  • #7   3. dec 2017 Tusind tak for jeres svar, jeg skal ikke bruge intercom, men kun kunne høre min tlf og eller gps via bluetooth.

  • #9   4. dec 2017 HOLD DIG FRA INTERPHONE!! smiley det er noget gammelt teknologi, og man kan intet høre i højtalerne over 80 km/t.. Taler desværre af erfaring med F5 modellen

    Jeg er mega glad for Sena.. Jeg har selv Sena 20S i min hjelm


  • #11   4. dec 2017 Jeg kører med Interphone F5MC, og jeg er temmelig uenig med #9.

    Jeg kan fint høre musik ved hastigheder langt over det tilladte på motorvejen...

    Samtale i telefon osv, fungerer fint op til 130-40 stykker ?? Og som skrevet længere oppe, så er hjelmen forberedt til Interphone ??


Kommentér på:
bluetooth

Annonce