Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lavt bredt styr vs apehanger m1800
  • #1   5. dec 2017 Hvis du kun kører lige ud, så vælg apehanger pga. stilen. Hvis du vil bruge din mc til det den er skabt til, så vælg lavt bredt styr.

• #2   5. dec 2017 Det kan vist ikke siges mere præcist. +1 til Ole.

• #3   5. dec 2017 Jeg synes man mister både en del af styrevilligheden og blodet til hænderne når man kører med for højt styr. Omvendt, så sidder man også hurtigt meget fremlænet når man har dragbar.
    Stilmessigt vil jeg personligt altid vælge dragbar (og har gjort det på 2 ud af 3 cykler indtil videre).

• #4   5. dec 2017 Jeg synes at apehanger ser så dumt ud og det styrer ikke for godt..

• #5   5. dec 2017 Kan ikke rigtig udtale mig om hvordan nogen af dem er at køre med, men synes helt sikkert et lavt bredt styr er så meget federe end et højt.. smiley

• #9   6. dec 2017 Der er ingen forskel på hvordan den styrer. Det burde være logik.
    Det handler om hvordan du føler at have mest kontrol over sagerne, og dermed sidder godt.
    Jeg har valgt denne løsning, og hr ganske godt fat. Styret skal man ha´ i hænderne inden man køber det.

profilbillede
  • #10   7. dec 2017 Et højt styr og gode køreregenskaber, arhh det er nok lige som en fest uden alkohol, det bliver også derefter smiley
    Indrømmet, selvfølgelig er der der nogle der kan klare mosten med et højt styr.

• #12   7. dec 2017 Syregeometrien ændre sig ikke en skid, uanset hvilket styr man har på. Det er ikke styrets form, der er afgørende for den slags. Det er jo heller ikke fodtøjets størrelse, der afgør hvor godt en bike den bremser... Det burde enhver da kunne regne ud....

• #14   8. dec 2017 DON.
    Du har helt ret. Det handler om håndteringen af den, men ikke om styregeometrien. Jeg synes personligt ikke at jeg har ordentligt fat med et lavt styr. Sidder ad helvedet til med den slags. Nu sidder jeg så osse tilbagelænet og er ret høj, så for mig passer det fint at have styret i en lige armslængde smiley

Kommentér på:
Lavt bredt styr vs apehanger m1800

Annonce