{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Grosen
Grosen
Tilmeldt:
22. okt 2006
Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128

Vildere udstødning til min GPZ'er {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er på udkig efter et udstødningssystem der kan give min GPZ'er lidt mere brøl...

Jeg har kigget vidt omkring, og jeg vil holde mig til de to potter - det synes jeg klart ser bedst ud.

Er der nogle der har en ide om hvilke systemer jeg så kan gå efter? Har ikke lige overblikket!

Har prøvet at søge på ebay, men syntes ikke der kommer så meget - kan de passe! Er også meget interesseret hvis nogen ligger inde med noget brugt.

Hilsen

Lasse - som skal hente sin Kawa i Silkeborg om 14 dage...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildere udstødning til min GPZ'er
  • #1   31. mar 2007 Jeg mener at Kerker og Cobra lavede nogle systemer som var for fede til netop din maskine...

  • #2   31. mar 2007 jeg synes mine leovince'r lyder godt på min, men er ikke sikker på hvad modellen hedder...
    er ihvertfald lige med på en lyter hvis der nu er noget endnu mere lækkert smiley


  • Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
    #3   31. mar 2007 Tommy - syntes dine Leo Vince ser rigtig godt ud. De ligner lidt originalen, men bare med bedre lyd - go stil. Hvor købte du dit sæt? Kan du se hvad modellen hedder?

    Klaus A - Er ikke så vildt med 2-1 systemer, vil gerne beholde en på hver side.


  • Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
    #4   31. mar 2007 Jeg er blevet ret vild med Leo Vince - synes bare ikke jeg kan finde nogen til min model...

  • #5   1. apr 2007 der står:
    Leovince L SBK på dem, med L'et stående over SBK i sårn et ikon, de sad på da jeg købte den...
    prøv at se de senere billeder (der hvor den er skilt ad), sælger har malet sårn en super fed sort streg på dem, det ser sindsygt lækkert ud


  • #6   1. apr 2007 Havde Laser K2 på min GPZ og den var der sat'me brøl i.
    BSM laver også et system med masser af lyd.


  • Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
    #7   2. apr 2007 Har nu virkelig søgt meget efter en Leo Vince udstødning! Og de laves altså ikke til en GPZ 500S. Tommy, din må være en der er lavet til en anden model og så tilpasset... Syntes de ser rigtig godt ud, kunne godt tænke mig et sæt! Har sendt en mail til flere forhandlere, så måske jeg få nogle svar i morgen.

    Jesper - er de modeller du nævner med dobblet udstødning?


  • #8   4. apr 2007 fedt, så er min unik smiley
    du må da komme forbi og se den så? men jeg kan først smide et billede af "ikonet" ind her om 1½ uge, men så skal jeg nok gøre det


  • Grosen
    Grosen Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 2 Emner: 54 Svar: 128
    #9   4. apr 2007 Ja, meget unik! Har fået svar fra en 4-5 forhandlere nu, og de skriver alle at de ikke har en Leo Vince til min maskine. Hmm, gad hvilken du har på din! Det må være en modificering af en anden model... Men vil meget gerne se flere billeder - du må gerne sende dem til lassegrosen@gmail.com når du har taget dem. Tak.

  • #10   4. apr 2007 det skal jeg gøre, må lige se om jeg kan låne et digi kamera og sende dem lidt hurtigere... men nu har jeg været ude og se efter, og det er vist originalt en slip om (den har siddet på med et af de der fjeder systemer) men ham jeg har købt den af har vist svejset så den er kommet til at sidde på noget der måske ku være et originalt forrør?

Kommentér på:
Vildere udstødning til min GPZ'er

Annonce