Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet MC DUSØR 10000.-
  • #1   30. mar 2005 Fuck et dumt svin.. Håber han bliver fundet.. Og SKUDT

Kenneth

• #2   30. mar 2005 SMERTE over ham der har taget den... og i store mængder tak!!!

• #3   30. mar 2005 Inden han fik nakkeskuddet skulle han hænges op i forhuden og tvinges til at onanere.

Jeg skal holde øje med den i det nordjyske.

• #4   30. mar 2005 Jeg kigger i det midtjyske.
    Søren

• #6   30. mar 2005 Han skulle komme ned til mig, på mit job, så fire jeg ham ned lige før vi sejler i færgeleje, så han stille og roligt kan blive mast, det dumme svin, er der noget man frygter så er det sku at miste sin enste kærlighed der findes, godt nok siger de hunden er ens bedste ven, jeg vil våge den påstand at ens mc, er ens bedste ven, der findes ikke noget beder end at køre mc, bare ikke lorted det driller haha. mvh Jan k

• #7   30. mar 2005 fuck d svin burde straffes.......... d sku lige frækt nok....
    HUSK NU AT FÅ FOLKS KØREKORT (KOPI) ELLER ANDET SOM MAN KAN BRUGE HVIS DETTE SURE LORT SKULLE SKE....

• #8   30. mar 2005 Hmm det er satme noget af det man mindst ønsker... Men har du intet på ham af navn, alder, bopæl eller noget som helst.. Han må sgu kunne findes--- Kan du ikke skrive alt hvad du ved om ham. som ovennævnt. Så kan det jo hjælpe en hel del. Har du ikke et telefon nummer fra den dag han ringede og ville komme og kigge på den eller bare noget som kan bruges.

Husk nu derude at få originalen af et eller andet med navn, adresse, eller penge for den sags skyld..

• #9   30. mar 2005 Takker for opbakningen, men det er min fætter der har fået nakket hans MC, men det gør mig ikke mindre engageret !! Han fik mandens kørekort og tog en kopi af det, og han lignte ham på billedet, men da han ringede til politiet fik han at vide at kørekortet var stjålet !!
    Jeg går heller ikke ud fra det er nødvendigt herinde at udlove en dusør, man hjælper jo hinanden i jagten på sådan et svin der kan finde på at nakke andre folks kæreste eje man har lagt MANGE timer i !!!
    Mvh. Jimmi Sejer

• #10   30. mar 2005 Nitten, det er sgu ærgeligt.. Han bliver svær at finde igen, og sikkert endnu sværere at finde motorcyklen, surt show!! Ingen kaskoforsikring..?

• #11   31. mar 2005 Gør mig ondt at hører at der er nogen der har stjålet din fætters MC... Som Jan K sagde... Så er det sku nok ens kæreste eje...
    Hvis den kommer til KBH, så skal jeg nok give lyd fra mig...

Vi burde oprette et tæskehold... og så tage ud og besøge sådan et MØGSVIN hvis man fandt ud af hvem det var... Hader folk der ikke kan kende forskel på dit og mit...

Rune D.

• #12   31. mar 2005 Holder øje her i Århus - håber sku du finder ham!

Kommentér på:
Stjålet MC DUSØR 10000.-

Annonce