Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindstøj
  • #1   3. apr 2007 Shoei XR1000. Den er også god

• #2   3. apr 2007 Arai RX7 modellerne er også nogle af dem der har MINDST vindstøj. Dog koster den også en del basøre, men de er givet godt ud.

• #3   3. apr 2007 Shark S800 er også god, samt den er billig

• #4   3. apr 2007 Det er meget afhængig af hovedets placering i forhold til et evt. kåbeglas. men de fleste dyrere hjelme er relativt støjsvage, da det er et konkurrencepunkt..

• #5   3. apr 2007 Efter min mening er Arai RX 7 ikke særlig god til vindstøj, jeg har selv en, til gengæld har den en perfekt pasform til mit hovdet. Men har lige købt en Shark i håb om lidt mindre støj. Og ja Shoei XR 1000 er ret "stille".

• #6   3. apr 2007 S1....SCHÜBERTH ...Har købt en på mc-messen i Herning og kørte første tur med den torsdag/fredag fra Aalborg ned gennem landet til Bakken,havde købt den netop pga. jeg i alle mine forskellige hjelme var træt af vindstøjen og jeg kan kun sige at jeg er positiv over købet, den er støjsvag og stabil mht vindtryk, plejer altid at få ømme nakkemuskler efter forårets første ture selv om de måske kun er 100km , men her kørte vi vel 800km på 2 dage og jeg var overhovedet ikke øm i nakken trods jeg overhovedet ikke havde kørt så meget som 1 meter inden Bakketuren.....Supert........Shüberth.........Vejer godt nok 1500gram , men det kan man overhoved ikke mærke når man kører, og der er endvidere indbygget solglas..... havde ej heller dug på visiret selv kl 0000 torsdag nat hvor der var rimeligt koldt.....

Kommentér på:
Vindstøj

Annonce