{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Hjælp til GS500E.... {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg købte en gs500e (brugt) for ikke så lang tid siden men har lige opdaget noget pudsigt. Hvis jeg kører i 4 gear og trækker koblingen ind og standser Mcén helt, derefter trykker gearet én ned dvs, til 3 går den istedet i frigear, men frigears lyset lyser ikke, derefter skal man trække koblingen ud og ind igen før den vil gå ned i det rigtige frigear lige pludselig. Er der noget helt galt her??? jeg har heldigvis 6 månders garanti på endnu.
Det skal siges at den er fra år 2000 og ellers er alting ellers tip top, ikke én rust plet.
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til GS500E....
  • #1   4. apr 2007 Ja det er vist ikke helt reglementert, Watson!!!!!!!
    Du skal nok forbi sælger engang og liiige ha kigget det efter......

• #2   4. apr 2007 Det er meget normalt.
    Gearkassen på en motorcykel er jo ikke syncroniseret, så du KAN IKKE skifte ned når den ikke kører. Ruller du nu bare med den, så smutter den i 3. gear. Trust me =)

Det der sker, er at den havner et sted mellem 3. og 4. gear når du gør det. Altså IKKE frigear, men et sted hvor tandhjulene ikke er i indgreb.

• #3   4. apr 2007 ???? hva skal du bruge det til ? vil kalde det en fejlbetjening af dit køretøj og så dækker garantien ikke

det slup der er imellem gearene sørger for at alle dine gear ikke er i indgreb samtidigt og frigear er der sikkert masser af .... under en normal nedbremsning gearer man ned , dvs lader alle gearene koble ind stille og roligt

• Kåre K
    Kåre K Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #4   4. apr 2007 Hej.... jeg tilslutter mig Jesper J. .. god tur...

Kommentér på:
Hjælp til GS500E....

Annonce