1.524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Neddroslet tysk MC Neddroslet tysk MC

Hej

Er det en her inde der kan forklare mig hvad det er de Tyskere gør for at drosle deres maskiner ned. Når man ser på MC i Tyskland er mange af maskinerne droslet ned og det er lidt skod.. Men hvis det er noget simpelt der er til at lave om for få penge man kan jo være lige glad. Men det vile være surt hvis det er et større indgreb der er lavet, og det koster en krig at fjerne..

Hvad siger eksperterne ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neddroslet tysk MC
  • #1   4. apr 2007 de drosler dem ned for at få billigere forsikring og vejafgift, det er nemt at fjerne, men skal så efterjusteres

• #2   4. apr 2007 da jeg købte min stod der at den var droslet ned til 98 hk, men det var den ikk, og det er pga deres forsikringer de gør det, der er mange forskælige måder at drosle mcen på det kommer an på om det er en med indsp eller en gammel mc med cab, mange gange ligger det i indsugningen,

• #3   4. apr 2007 Jeg er helt med på hvorfor, det giver jo fint mening. Den MC jeg er ude efter er en Kawazaki ZX-9R Ninja 98-99 model

Mon man kan være så heldig at de bare fusker med de papire om neddrosling ?

Men skal den trimmes ind igen forfra til 5000kr når ned droslingen er fjernet, eller er det en mindre opgave

• #4   4. apr 2007 ja det koster et sted mellem 3-4k at få den dysset, men ellers prøv at skrive til ham, om den nu os er droslet ned, og om han evt kan lev den i org stand,

• #5   4. apr 2007 har du et link til den mc,

• #6   4. apr 2007 Jeg har prøvet at ringe til ham, og håber at han taler lidt engelsk, for mit Tyske er nærmest ikke eksisterende. og det er håbløst for mig at forsøge at skrive til ham.

(link fjernet)

• #7   4. apr 2007 Jeg har snakket med et par mc værksteder, et af dem mente at det kunne være meget forskelligt hvordan de var droslet. I værste fald har de ændret på både tænding, knaster indsug og udst mani. I dette tilfælde er det jo også 40hk de har taget af den, så jeg frygter det værste.
    jeg kan jo bare finde en anden, men nu blev jeg nysgerrig

• #8   4. apr 2007 ja den er oppe i 22718kr nu, og minsteprisen er endnu ikk nået, så,

• #9   4. apr 2007 ja det er rigtig at de kan gøre det, men det tro jeg nu ikk, da det er alt for dyrt at lave om, men man skal jo aldrig sige aldrig,

• #10   4. apr 2007 Hvis den er droslet kan det jo være lige meget med den.. ellers tror jeg nu den lander nogen lunde ok rent prismæssigt.. Men hvem hevlede gidder køre 900 ninja med 98hk ??

• #11   4. apr 2007 du skal nok os se lidt på de km 18.000, er sku ikk meget på næsten 10år, husk service bog

• #12   4. apr 2007 Tyskere er nogle speedo fusker svin.. sådan er det bare :o(

• #13   4. apr 2007 der står ikke nogen steder at den er droslet, hvorfor tror du at den er

• #14   4. apr 2007 de fusker ikke mere end danskere gør

• #15   4. apr 2007 det speedometer tror jeg er fra en ældre zx6r da de nyér zx6ére har digital display i kmstanden og displayet er magen til det jeg har på min

• #16   4. apr 2007 Vær opmærksom på at modellen ikke er en '99, højest '97, såvidt jeg lige kan se.

• #17   4. apr 2007 Så ringede han sgu tilbage.. super service og han kan tale ret ok Engelsk.
    Han har ingen service bog på den, den kommer fra Italien oprindeligt, men havde kørt 16k km da han købte den. Den er IKKE droslet i virkeligheden, kun på papirene for forsikringens skyld :o) så det er bare super.

Men stadig irriterende med de km

Som jeg lige kan tyde det, går modellen fra og med 98, til og med 99, og det skulle gerne være sådan en model.. men kom glad med flere oplysninger hvis jeg tager fejl

• #18   4. apr 2007 Bodie B : der står ikke at den er droslet, men en ZX9 har 104KW / 141hk, og denne er oplyst til 72KW = 98hk, så der er jo noget galt et eller andet sted, derfor går jeg ud fra den er droslet. Jeg har så snakket med tyskeren der siger at den på papiret er droslet, men ikke i virkeligheden.

Det med speedo må i gerne uddybe

• #19   4. apr 2007 Ok.. nu har jeg surfet billeder i galleriet, og det er tydeligt at se at HVIS denne mc er en 99 som han skriver, så er det ikke det rigtige speedo til den, og det betyder så at det heller ikke er det rigtige KM.. så noget er lunkent her.. ellers skal det være en ombygning på et nyere stel. Den er ihvertfals ikke original

• #20   4. apr 2007 (link fjernet)

Så har jeg kig på denne her, men det er lidt sparsomt med oplysninger, og det skulle være en 00 model men de skriver at det er en 95 model ??

• #21   4. apr 2007 (link fjernet)

Denne ser også god ud.. men igen så ligner det ikke en 98 model, er speedo ikke den gamle type ?

• #22   4. apr 2007 Den øverste af de 2 du linker til er en 95'er indregistrert første gang i '00.
    Erstzulassung betyder "indregistreret første gang".

• #23   4. apr 2007 Ok.. ny taktik, jeg laver en ny tråd da denne her er ved at skifte emne

Kommentér på:
Neddroslet tysk MC

Annonce