{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

Kawasaki ZX9R KM?? {{forumTopicSubject}}

Hvor mange KM ca holder de motore, skal man være nervøs for en motor der har kørt 50.000km.

Jeg overvejer at hente mig en 00-02 model, Jeg har fundet en fin en fra 99 også, med lavt km, som er rigtig fin. Men nu er de ved at være så dyre at der kun er få tusser op til 00- modellen, som er super fed, men som så typisk har kørt 35.000km

Hvad siger panelet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki ZX9R KM??
  • #1   4. apr 2007 Min fra 98 har dog kun kørt 19000 så jeg kan ikke sige hvor længe de holder, jeg har dog ikke hørt om nogen med problemer, så de holder sikkert længe.. min er også til salg smiley

  • #3   4. apr 2007 En mcmotor holder mellem 1 og 500.000km.
    En stor 4-taktsmotor holder længere end en lille totakts do.
    Du kan sagtens finde en god motor med 100.000km på klokken, der har mere tilbage end een magen til med 20.000km. Det afhænger af, hvordan den er blevet behandlet.
    En moderne 4-takt mcmotor over 500ccm, der er plejet med hyppige olieskift, og som kun har fået tæsk i varm tilstand holder MEGET LÆNGE.
    Dan dig et billede af cyklens almene tilstand OG sælgeren.
    Har cyklen en nedskrevet og dokumenteret historie, er der ingen grund til at lade sig afskrække af højt km-tal.
    Har selv solgt en mc med over 70.000 km på klokken, som kørte bedre og brugte mindre olie, end da den var ny.
    Husk også på at der er sket en stor udvikling de seneste år. Hellere en velholdt 5 år gammel moto med 70.000 km end en 15 år gammel, der har kørt 2.000. km om året.
    Held og lykke med valget.

    Mvh.
    Jan L


  • #5   5. apr 2007 Ok.. det lyder som om jeg bare skal tørre øjnene, og finde en mc med service bog på.

  • #6   5. maj 2007 Hej med jer!!!!!
    ville lige høre om det er for dumt at starte ud på 1 zx9r, er det bedst med meget erfaring inden man går så højt op i kubik....kender 1 der startede på en 1000......men det er måske noget med temperament!!!!!


Kommentér på:
Kawasaki ZX9R KM??

Annonce