{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.799 visninger | Oprettet:

R6 Strukket knastkæde {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley

Jeg har købt min gamle racer tilbage, dog solgt som med teksten "defekt motor" Den tidligere ejer troede at var det en/flere bukkede ventiler, så derfor var han selv begyndt med at rode med knastkæden, hvorefter den er kommet lidt ud af sporet smiley

Jeg har fået motoren pillet af, for at tage et nærmere syn på det.

Jeg har tjekket op i service manualen og fundet TDC på krumtappen og det samme på knastakslerne.

Når jeg spænder det ned og sætter knastkæde strammeren på, ender det sådan her som på billedet. Kæden står lidt sjovt til højre, og ser man på Intake og Exhaust, står de lidt skidt, og ikke helt ud for hinanden.

Er det blot en strukket kæde vi er ude i?
Jeg vil selvfølgelig lave en kompressionstest på alle cylindere, men ville gerne lige sikre at dette fungerede først, for at få en korrekt måling.

God aften derude !


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R6 Strukket knastkæde
Kommentér på:
R6 Strukket knastkæde

Annonce