{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.628 visninger | Oprettet:

Jacob L
Jacob L
Tilmeldt:
10. jan 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Mc tøj fra Course? {{forumTopicSubject}}

Hej Motorcykel galleri, er der nogen herinde der har erfaring med tøj fra Course, tænker specielt på deres four seasons sæt: https://www.xlmoto.dk/course-four-seasons-toj-20-1#?p

Og om der er nogen der kender til Alpinestars Ridge waterproof?
https://www.xlmoto.dk/stovler-alpinestars-ridge-waterproof-sort#?p

På forhånd tak for svar smiley

Venlig hilsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc tøj fra Course?
  • #1   11. jan 2018 Har støvler og kevlar jeans fra Course. Det er god kval.

  • Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   11. jan 2018 Okay, såer dette sæt sikkert også god kvalitet smiley synes det er lidt svært at finde rundt i alle de forskellige mærker, og hvad man lige skal kigge efter.

  • #3   11. jan 2018 Jeg har to sæt kevlar bukser fra course..

    Du får hvad du betaler for, og er vel hvad man kan forvente af billigt udstyr.. smiley


  • Jacob L
    Jacob L Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   11. jan 2018 Okay, men ud fra hvad jeg har kunnet læse mig frem til, ser det da ud til at være et okay tøjsæt, til prisen altså, men jeg har desværre ikke uanede mængder penge til at smide efter et sæt tøj. smiley

  • #5   12. jan 2018 Altså tror det er et fint sæt til de tørre dage, jeg har en Ixon sommerjakke også med den regndel i, den knappes jo i inderst så jakken er gennemblødt udenpå, så vil nok anbefale en billig regndragt til at tage over hvis du vil på mange længere ture.

  • #6   12. jan 2018 4#
    Jeg har ikke erfaring med det sæt, kun kevlar bukserne (hvor kvaliteten ikke er prangende..)

    Men bestil sættet! Xlmoto er meget flinke til at tage retur, så synes du ikke om det så sender du det bare tilbage smiley


  • #7   12. jan 2018 Har kun været i kontakt med deres læderdragter. Og der er ingen tvivl om at kvaliteten er i den helt billige ende af scalaen. Men det er prisen jo også.

Kommentér på:
Mc tøj fra Course?

Annonce