{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjelm
  • #1   13. jan 2018 Hej !
    Personligt synes jeg der er for meget vindstøj i en Crosshjelm til længere ture hvor man kommer over 80+ kmt (og det er med ørepropper). Jeg har købt en dual sport hjelm - altså en crosshjelm med visir- og den er jeg rigtig glad for. Vindstøjen er aftaget betydeligt ifht crosshjelm - man slipper for besøg af fluer,bier og andet bevinget utøj inde i hjelmen, som man godt kan komme ud for i den mere åbne crosshjelm. Når du kommer op over 100 kmt kan du godt mærke at den er mere vindfølsom ifht en alm hjelm pga skyggen- men det vænner man sig til.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   13. jan 2018 Crosshjelme er komplet ubrugelige på langture og hastigheder over 70-80...

  • #3   14. jan 2018 Jeg har set flere på Youtube som bruger dem. Men hvad i alverden kan det gøre godt for? Den skygge må da bare være vildt irriterende i vinden.

  • #4   14. jan 2018 jeg har selv prøvet crosserhjelm men ikke ud over på banen for længesiden men har også set på youtube som bruger dem og har spekuleret meget på hvordan det er i høje hastigheder. kan godt forestille mig med mht vind osv. Mon ikke det som JSM skriver vdr Dual sport hjelme med visir er brugbare?? synes bare de ser kanon godt ud og vil passe rigtig godt med den hest jeg har smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   14. jan 2018 Helt klart dual sport hjelm, hvis der skal være visir på.

  • #6   14. jan 2018 sefer så er det jo en ridehjælm du skal have. smiley

  • #8   14. jan 2018 Johnny sådan en har jeg i forvejen??vil lige afprøve om hesten kan løbe stærkere med en Dual sport hjelm??

    profilbillede
Kommentér på:
hjelm

Annonce