Så fik Helena sin Jomfru Langtur {{forumTopicSubject}}
Jeg synes godt nok ikke det er fedt, at køre i det blæsevejr.
Skulle fra Århus til Lolland.
Specielt da jeg kørte mellem Skanderborg og Kolding ved 12Tiden synes jeg det var slemt, nogen gange blev man helt revet over i modsatte vognbane pga kastevinde og man blev derfor nød til at bremse ned til 50kmt eller sådan noget for at undgå modkørende før man fik trillet den tilbage på ret kurs.
Tror at næste gang, jeg skal ud og køre langt, så vil jeg lige tjekke vejrudsigten, gider simpelthen ikke at være bange for at køre, så går det sjove sgu af det.
Iøvrigt en lille sociologisk undersøgelse.
Jyder - Hilser hele vejen fra Århus til kolding.
Nordfynboer - Hilser
Syd fynboer - Hilser ikke- De er nok sure eller noget.
Lollændere - Ser meget overrasket ud når man hilser på dem.
sep 2006
Følger: 43 Følgere: 39 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 347
MVH Bundkranzen...nu med fireblade
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 987
Og ja det var godt nok noget træls blæst at køre i i dag.. jeg har kørt fra randers -> silkeborg -> kolding -> esbjerg -> silkeborg -> randers.. puha en lang tur i det her vejr.. men det var det hele vær.. og av av man bliver øm
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 508
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 36 MC-er: 3 Emner: 43 Svar: 594
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 161
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.763
Men der var sku MANGE der kørte fra Nyk. F. (Cementen) til Stubbekøbing MC Museum da det åbnede (Vi kørte kl. lidt over 10 i formiddags).
Men vil lige hilse og sige at vejret i Gedser (Også ude på vandet - Har været på arbejde) var meget pænt, og så er det ikke så slemt endda.
Men godt du kom helskindet til Lolland.
P.S. Jeg hilser altid, hvis ikke jeg lige har travlt med at rode med en kobling og nogle gear. Men så nikker man da lige med hovedet.
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.643
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 953
Jeg ville også gerne have været med inde fra cenmenten, men jeg var indlagt til påskefrokost hos den gamle.
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.130
Så fik Helena sin Jomfru Langtur