{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Så fik Helena sin Jomfru Langtur {{forumTopicSubject}}

Jeg synes godt nok ikke det er fedt, at køre i det blæsevejr.
Skulle fra Århus til Lolland.
Specielt da jeg kørte mellem Skanderborg og Kolding ved 12Tiden synes jeg det var slemt, nogen gange blev man helt revet over i modsatte vognbane pga kastevinde og man blev derfor nød til at bremse ned til 50kmt eller sådan noget for at undgå modkørende før man fik trillet den tilbage på ret kurs.
Tror at næste gang, jeg skal ud og køre langt, så vil jeg lige tjekke vejrudsigten, gider simpelthen ikke at være bange for at køre, så går det sjove sgu af det.

Iøvrigt en lille sociologisk undersøgelse.
Jyder - Hilser hele vejen fra Århus til kolding.
Nordfynboer - Hilser
Syd fynboer - Hilser ikke- De er nok sure eller noget.
Lollændere - Ser meget overrasket ud når man hilser på dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik Helena sin Jomfru Langtur
  • #1   5. apr 2007 Nåda.... Jeg hilser konsekvent på alle mc'er uanset om det er sport ,touring eller morfarcykler og synes da jeg får hilsen igen og jeg er da selv fra lolland....
    MVH Bundkranzen...nu med fireblade

• #2   5. apr 2007 Hahah kan godt lide din lille undersøgelse.. smiley Vi jyder hilser sku altid smiley

Og ja det var godt nok noget træls blæst at køre i i dag.. jeg har kørt fra randers -> silkeborg -> kolding -> esbjerg -> silkeborg -> randers.. puha en lang tur i det her vejr.. men det var det hele vær.. og av av man bliver øm smiley heh

• #3   5. apr 2007 Nope. Min cykel - Opkaldt efter Helena Christensen. Hvis det havde været min mor havde det da været en smule utilstedeligt ikke :-D. Med mindre hun hedder Lokaste og du selv hedder Ødipus at forstå smiley

• #4   5. apr 2007 blev hun skamrededet...

• #5   5. apr 2007 Ødipus havde hvertfald en MEGET usundt forhold til sin mor....

• #6   5. apr 2007 Hehe, ja, det var squ ikke det bedste vejr at køre i idag.

Men der var sku MANGE der kørte fra Nyk. F. (Cementen) til Stubbekøbing MC Museum da det åbnede (Vi kørte kl. lidt over 10 i formiddags).

Men vil lige hilse og sige at vejret i Gedser (Også ude på vandet - Har været på arbejde) var meget pænt, og så er det ikke så slemt endda. smiley

Men godt du kom helskindet til Lolland.

P.S. Jeg hilser altid, hvis ikke jeg lige har travlt med at rode med en kobling og nogle gear. Men så nikker man da lige med hovedet. smiley

• #8   6. apr 2007 -Kvak- Jeg tror at skribenten har givet sin MC et pigenavn... Hver sin smag ;P Skal du nok ikke filosofere mere over... hehe.... Jeg hilser i byen og landevej... Gider ikke på motorvej, der holder jeg fast! (ikke nogen kåbe) og så hilser jeg ALDRIG på Polizen! (Skulle da lige være med langefingeren) *GG*

• #9   6. apr 2007 Jeg bor også på lolland, og syntes generelt folk er flinke til at hilse. Jeg selv hilser altid, eller giver et nik hvis jeg roder med gas/kobling.

Jeg ville også gerne have været med inde fra cenmenten, men jeg var indlagt til påskefrokost hos den gamle.

• #10   6. apr 2007 Jeg hilser næsten aldrig.... men det hænder da.

Kommentér på:
Så fik Helena sin Jomfru Langtur

Annonce