{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Atv Adly 320s {{forumTopicSubject}}

Hej folkens 


Jeg har en atv Adly 320s 
Har lige købt den men har et par problemer med den. 

Den prutter når jeg slipper for gassen og står ujævn i tomgang. 
 Når den står i tomgang i 1 min går den ud og ellers svinger den fra 1500 til 2000 omdrejninger heletiden. 

Den anden ting er når jeg køre på vejene og kommer der noget asfalt der ikke har det så godt slingere den og det som om jeg næsten ikke kan styre den så den slingere. 

Håber der nogen der kan hjælpe eller evt en der har forstan på det og vil tjene nogle penge


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Atv Adly 320s
  • #1   14. jan 2018 Hvorfor har du 2 indlæg der er identiske?
    Slet det ene, det giver bedre overblik!

    Lyder som om den trænger til en karburator justering!

    Stel skævt!


  • #2   14. jan 2018 Hvis den er med justerbar undervogn kan det være den er justeret forkert. derfor slingre den. Det kan også være manglende afbalancering af hjulene, eller sporing.! !!!
    Det kan være så meget, men selvfølgelig kan den også være skæv. smiley

    At den prutter er også et vidt begreb.. af med tændrøret og se hvordan den ser ud.. altså farve?


  • #3   14. jan 2018 Allan Så det slettet smiley

    Må lige se om jeg kan finde en der kan rense karburator evt.
    Men kan ikke forstå at den skulle være skæv for den køre sku rigtig godt indtil der kommer noget asfalt der en smule ødelagt


  • #4   14. jan 2018 Ulatralydsmadsen

    Der var 1 bar for meget luft da jeg købte den fik den ned på 0.7bar som brugsanvisningen anviser og det hjalp faktisk en lille smule men når jeg køre på jævn asfalt uden huller køre den perfek det er kun når asfalten har nogle små huller eller ujævn


    Noget møg har ledt og ledt efter en nøgle til tændrøret kan ik finde et der passer.
    Jeg må prøve at pille det af imorgen.
    Hvad farve må det ikke have ?


  • #5   14. jan 2018 Jamen en ATV ligger bare ikke på vejen som en bil.. Det gjorde min heller ikke. Men den gik jeg også og skruede på i undervognen.. Men det åd alligevel aldrig mine dæk.. Så helt skidt har det ikke været.
    Farven på tændrøret, skal helst være Rødbrun.. Sort betyder for meget saft, og hvid betyder kør ikke mere, for så æder jeg dit stempel. smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   14. jan 2018 ATV'er er oftest justeret til kørsel på løst underlag - der vil man gerne have at forhjulene "spreder" lidt - det kaldes "toe out".
    Men på asfalt vil man gerne have de de spidser lidt - og det hedder "toe in". Det styrker selvopretning og derfor stabilitet når der er meget vejgreb. Man justerer det på styrestængerne.


  • #7   14. jan 2018 Hej sajmon tillod mig lige sende en privat besked

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   14. jan 2018 Det er helt ok. smiley

    Jeg har svaret.


Kommentér på:
Atv Adly 320s

Annonce