493 visninger
|
Oprettet:
Import fra england.. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Nogne der ved hvad man ca skal regne med af udgifter for at få smidt en mc til danmark uden at man selv skal derover efter den?
Mvh René W.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
dec 2003
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 53 Svar: 346
Det kostede mig 3000 så vidt jeg husker i fragt. Jeg var så lige et smut der ovre, idet jeg har et venne par og jeg kunne gøre det for en tusse. Men! som der er andre der har skrevet før, så er generelt standarden ikke særlig høj på maskiner fra England. Om det e klimaet eller deres holdning eller en kombination, ved jeg ikke. Men hvis du kunne finde tilsvarende cykel i tyskland, så ville jeg gøre det hvis jeg var dig.
MVH
Klaus
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 399
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
Jeg har handlet med Englændere et par gange over Ebay.co.uk de er simpelthen nogle klamhuggere i forhold til tyskere, jeg ville overveje det en ekstra gang med at hente en cykel i UK, så skulle det være via en man kender eller i den stil....
apr 2005
Følger: 19 Følgere: 25 MC-er: 13 Emner: 51 Svar: 588
Ellers bruger du et halvt år som Ronnie siger.
Og derudover føler jeg OGSÅ at tyskere er meget mere ærlige og seriøse handelspartnere end englændere. Når først pengene er i hus hos dem, så skal der mere end en atom i røven for at få dem på geled. Sådan har jeg ikke oplevet tyskere.
Personligt har jeg dog været MEGA tilfreds med min ZX12R handel fra england, men jeg er vidst en af de få..... Den overgik alle forventninger og sælger tog fri for at kunne sende den til mig. Fragten var 3650 fra dør til dør.
Import fra england..