{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra england..
  • #1   7. apr 2007 husk at få ALLE papirer med når du henter den, har en kammi der havde en fandens masse bøvl med det fordi at sælgeren ikke kunne finde de sidste, det tog så det meste af et halvt år om at få dem

• #2   7. apr 2007 Tjaeee, jeg betalte sælger 200£ for at køre den til Harwich og sætte den af hos DFDS, og så betalte jeg 2.200-2.400,- for fragten med DFDS og hentede selv MC'en i Esbjerg

• #3   7. apr 2007 Hej René
    Det kostede mig 3000 så vidt jeg husker i fragt. Jeg var så lige et smut der ovre, idet jeg har et venne par og jeg kunne gøre det for en tusse. Men! som der er andre der har skrevet før, så er generelt standarden ikke særlig høj på maskiner fra England. Om det e klimaet eller deres holdning eller en kombination, ved jeg ikke. Men hvis du kunne finde tilsvarende cykel i tyskland, så ville jeg gøre det hvis jeg var dig.
    MVH
    Klaus

• #4   7. apr 2007 okay tak for de gode svar alle sammen ... smiley

• #5   7. apr 2007 Jeg har en makker som fik en TL1000 fragtet med DFDS, på samme måde som jesper skriver, Den var i elendig stand (den TL'er som har haft den laveste afgift til dato)
    Jeg har handlet med Englændere et par gange over Ebay.co.uk de er simpelthen nogle klamhuggere i forhold til tyskere, jeg ville overveje det en ekstra gang med at hente en cykel i UK, så skulle det være via en man kender eller i den stil....

• #6   7. apr 2007 HUSK DE ORIGINALE PAPIRER!!!! (original V5)

Ellers bruger du et halvt år som Ronnie siger.

Og derudover føler jeg OGSÅ at tyskere er meget mere ærlige og seriøse handelspartnere end englændere. Når først pengene er i hus hos dem, så skal der mere end en atom i røven for at få dem på geled. Sådan har jeg ikke oplevet tyskere.

Personligt har jeg dog været MEGA tilfreds med min ZX12R handel fra england, men jeg er vidst en af de få..... Den overgik alle forventninger og sælger tog fri for at kunne sende den til mig. Fragten var 3650 fra dør til dør.

Kommentér på:
Import fra england..

Annonce