Tilkøring -ADVARSEL useriøst skrevet Tilkøring -ADVARSEL useriøst skrevet
ADVARSEL - total useriøst skrevet !!
Det var Lørdag og vejret var godt. Tænkte at jeg lige måtte rulle nogle tilkøringskilometer på min motorcykel - til det skulle jeg bruge (i bedste Olsenbanden stil ) :
1.stk Fuldt opladet Gps (Medion )
1.Stk fuldt opladet mobiltelefon (Nokia )
3.stk Cola (det blev så Cola light så vægten i tasken holdes nede)
1.pk. Smøger
1.stk Tanktaske - rengjort - model Frank Thomas.
1.stk Dankort
1.stk Ikke tilkørt Suzuki GSX750F
Planen er som følger :
Pak tanktasken, og sørg for at ha tanket inden - da det er et hyr at skulle ha den af igen...
Uvælg dig et mål - i mit tilfælde blev det familie i Korsør.
Indstil Gpséren - da der her er tale om tilkørsel så droppes motorvej.
Og nu kommer tricket : ruten vælges ved at fravælge motorvej og forbyde kællingen i GPSén at foreslå dette
Der blev hun så paf ??!! Men hun valgte en rute fra Herlev op om Ølstykke for derefter at søge ned mod Slagelse. Læg derefter gpsén ind hvor kortet normalt skal ligge i tanktasken og sæt volumen på SINDSYG høj.
Start og kør...
Så fik jeg ellers set Ølstykke, Roskilde,Ringsted, Slagelse på vej mod Korsør.
Da der så ikke var nogen hjemme - trykkede jeg bare på "hjem" og (igen) drop motorvejen bitch...
Fik kørt 260km på under en tankfuld, og hilst på en masse glade motorcyklister der osse var ved at blæse af landevejen.... Værst omkring Roskilde !
Det var op og ned i gear så tror Suzukien havde godt af det. Ingen betjente eller fotobiler nogen steder
Sidder nu kold og tilfreds herhjemme.
Så hvis nogen hilste på en fyr der havde øret mod sin tanktaske fra tid til anden - så var det sikkert mig
Ses derude...
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 307
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 9 Svar: 745
Kællinger kan bare ikke finde vej........................
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 446
1.arj, hun har ikke altid ret, især ikke hvis man ikke har opdateret sin gps siden den blev købt - der var lige et par rundkøsler hun havde overset
3. Ringer jeg til mor og fortæller jeg kommer forbi, nøjes hun ikke med at stille kaffe frem - næee nej, så hænger jeg dernede resten af dagen...
4. Der var da en reklame for Mac D. jeg benyttede mig af
5.Ruter i Korsør??? Der er een vej ind og een ud
Tak og i lige måde Jan...
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 111
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 446
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=36152
jeg synes det er smart
Tilkøring -ADVARSEL useriøst skrevet